وبلاگ آموزشي در زمينه كسب وكار اينترنتي و موفقيت
آموزش كسب و كار اينترنتي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 0
ديروز : 0
افراد آنلاين : 5
همه : 0
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

م Compلفه هاي تجارت آنلاين

م componentsلفه هاي اساسي تجارت الكترونيكي اطلاعات ، ارتباطات و معاملات است. شركاي اقتصادي فرآيندهاي تجاري را از طريق شبكه هاي ديجيتال (به عنوان مثال شبكه هاي ارتباطي عمومي يا خصوصي) كه فناوري هاي نوآورانه اطلاعات و ارتباطات براي پشتيباني و افزايش تجارت استفاده مي كنند ، پياده سازي مي كنند. 'بهره وري. سه حوزه اصلي براي تجارت آنلاين از اهميت ويژه اي برخوردار است:

 

خريد الكترونيكي: خريد الكترونيكي محصولات و خدمات توسط مشاغل كه بر كاهش هزينه و تلاش تأكيد دارد.

فروشگاه هاي الكترونيكي: فروش الكترونيكي محصولات و خدمات در سيستم عامل هاي مناسب كسب و كار اينترنتي  ، به عنوان مثال از طريق فروشگاه هاي آنلاين.

بازار الكترونيكي: تجارت الكترونيكي از طريق شبكه هاي ديجيتال به عنوان پيوند مشتري و تأمين كننده محصولات و خدمات.

علاوه بر اين ، دو زمينه ديگر تجارت الكترونيكي وجود دارد:

انجمن الكترونيكي: شبكه هاي ارتباط الكترونيكي بين مردم و م institutionsسسات ، كه بايد از تبادل داده و دانش پشتيباني كند اما تصميمات مربوط به معاملات را نيز آماده كند.

شركت الكترونيكي: همكاري تجاري الكترونيكي براي اتصال خدمات مشاغل فردي. هدف ايجاد يك شركت مجازي با پيشنهاد معاملات مشترك است.

ويژگي هاي تجارت آنلاين

براي درك مفهوم تجارت الكترونيكي به عنوان يك كل ، ابتدا بايد رابطه بين تجارت آنلاين و اقتصاد خالص را بشناسيد و اينكه چه كساني بازيگران معمولي بازار در زمينه تجارت الكترونيكي هستند.

 

اقتصاد خالص و تجارت آنلاين

ميزان تجارت الكترونيكي با توجه به امكانات اقتصاد خالص مدرن تعيين مي شود. اين مربوط به حوزه شبكه هاي الكترونيكي داده است كه از نظر اقتصادي براي توسعه اطلاعات ، ارتباطات و فرآيندهاي معاملاتي در سيستم عامل هاي مختلف استفاده مي شود.

 

از آغاز دهه 1990 ، ديجيتالي سازي تدريجي نه تنها منجر به تغييرات ساختاري در جامعه ، بلكه در اقتصاد نيز شده است كه مضمون اصلي آن به تدريج به بخش اطلاعات تغيير يافته است. استفاده سيستماتيك از فن آوري ها براي جمع آوري و استفاده از اطلاعات ، "اقتصاد اطلاعاتي" ايجاد كرده است كه در آن رقابت از طريق دانش برتر حاصل مي شود.

 

اين قسمت از سيستم اقتصادي كه به آن "اقتصاد خالص" نيز مي گويند ، اكنون در كنار "اقتصاد واقعي" سنتي وجود دارد.

 

سهامداران در تجارت الكترونيكي

تجارت الكترونيكي مي تواند بين تعداد زيادي از فعالان بازار انجام شود: بين مشاغل و مصرف كنندگان ، افراد مختلف ، ادارات دولتي و همچنين سازمان هاي ديگر (به عنوان مثال سازمان هاي غير دولتي).

 

به طور كلي ، بازيگران مختلف بازار براي تعيين بخشهاي مختلف فعاليت به سه گروه تقسيم مي شوند:

 

تجارت (B): شركت ها

مصرف كننده / شهروند (C): مصرف كنندگان و شهروندان

اداره (الف): ادارات دولتي و ساير سازمانها

هر يك از اين سه گروه مي توانند هم به عنوان يك ارائه دهنده خدمات و هم به عنوان مشتري در بازار فعاليت كنند ، بنابراين 9 رابطه مختلف در تجارت آنلاين قابل تصور است. B2C (تجارت به مصرف كننده) و B2B (تجارت به تجارت) بعنوان مثال بخشي از تجارت الكترونيكي هستند ، A2C (اداره به مصرف كننده) ، A2B (اداره به تجارت) و A2A (اداره به اداره) بخشي از e دولت (خود بخشي از تجارت الكترونيكي) است.

 

عملكرد تجارت آنلاين

مهمترين مأموريت تجارت الكترونيكي "ايجاد ارزش الكترونيكي" است ، به عبارتي توليد "ارزش افزوده الكترونيكي". تمايز اصلي بين اشكال زير از ارزش افزوده الكترونيكي انجام مي شود:

 

ارزش ساختاري: يك پيشنهاد آنلاين نماي كلي از اطلاعات زيادي را ارائه مي دهد.

ارزش انتخاب: يك پيشنهاد آنلاين اطلاعات پايگاه داده خاصي را در صورت درخواست ارائه مي دهد.

ارزش افزوده: يك پيشنهاد آنلاين اين امكان را فراهم مي كند تا سوالات تأمين كننده و مشتري به طور موثرتري جمع شود.

ارزش معاملاتي: يك پيشنهاد آنلاين باعث كارآيي بيشتر يك تجارت مي شود.

ارزش هماهنگي: يك پيشنهاد آنلاين به ارائه دهندگان مختلف امكان مي دهد دامنه خدمات خود را بهتر به يكديگر پيوند دهند.

ارزش ارتباطي: يك پيشنهاد آنلاين ارتباط بين مشتريان مختلف را بهبود مي بخشد.

بسته به نوع ارزش افزوده مورد نظر ، شركت يك يا چند فعاليت با ارزش افزوده را انتخاب مي كند ، به عنوان مثال ، جمع آوري ، ساختار ، پيش انتخاب ، خلاصه يا انتشار اطلاعات. اين امر در مورد ايجاد "محصول اطلاعات ديجيتال" است كه ارزش افزوده يا چندين ارزش افزوده را ارائه مي دهد و مشتري آماده پرداخت آن است. اين محصول ممكن است


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۰۱:۳۱ ] [ محمد ]

مركز آموزش سئو
سئو سايت
عوامل رتبه بندي در صفحه
عوامل رتبه بندي در صفحه
نحوه بهينه سازي صفحه شما مي تواند تأثير زيادي در توانايي رتبه بندي آن داشته باشد.

عوامل رتبه بندي On-Page براي سئو چيست؟
در صورت بهينه سازي صحيح ، عوامل رتبه بندي درون صفحه اي مي توانند تأثير زيادي در توانايي رتبه بندي صفحه شما داشته باشند. بزرگترين فاكتورهاي روي صفحه كه بر رتبه بندي موتور جستجو تأثير مي گذارند:

محتواي صفحه
محتواي يك صفحه همان چيزي است كه آن را شايسته يك موقعيت نتيجه جستجو مي كند. اين همان چيزي است كه كاربر مشاهده كرده است و بنابراين براي موتورهاي جستجو بسيار مهم است. به همين ترتيب ، ايجاد محتواي خوب مهم است. خوب محتواي خوب چيست؟ از ديدگاه سئو ، تمام محتواي خوب داراي دو ويژگي است. محتواي خوب بايد تقاضا را تأمين كند و بايد پيوند پذير باشد.

رتبه اول گوگل را با اين 6 نكته بدست بياوريد

 

محتواي خوب يك تقاضا را تأمين مي كند:
درست مانند بازارهاي جهاني ، اطلاعات تحت تأثير عرضه و تقاضا قرار دارند. بهترين مطالب محتوايي است كه بهترين كار را در تأمين بيشترين تقاضا انجام مي دهد. اين ممكن است به شكل يك كميك XKCD باشد كه جوك هاي احمقانه اي را به گروه بزرگي از فن آوران ارائه مي دهد يا ممكن است يك مقاله در ويكي پديا باشد كه تعريف وب 2.0 را به جهانيان توضيح مي دهد. اين مي تواند يك ويدئو ، يك تصوير ، يك صدا يا متن باشد ، اما بايد يك تقاضا را تأمين كند تا محتواي خوبي در نظر گرفته شود.

محتواي خوب قابل پيوند است:
از ديدگاه سئو ، هيچ تفاوتي بين بهترين و بدترين محتواي موجود در اينترنت وجود ندارد ، درصورتي كه لينك پذير نباشد. اگر افراد نتوانند به آن پيوند دهند ، بعيد است موتورهاي جستجو آن را رتبه بندي كنند ، و در نتيجه محتوا ترافيك وب سايت داده شده را هدايت نمي كند. متأسفانه ، اين اتفاق خيلي بيشتر از آنچه تصور مي شود مي افتد. چند نمونه از اين موارد عبارتند از: نمايش اسلايدهاي تصويري با استفاده از AJAX ، محتوايي كه فقط پس از ورود به سيستم قابل دسترسي است و محتوايي كه امكان توليد يا اشتراك ندارد. محتوايي كه تقاضاي شما را تأمين نكند يا پيوند پذير نباشد از نظر موتورهاي جستجو بد است - و به احتمال زياد برخي از افراد نيز.


از: يك راهنماي تصويري براي هدف گذاري كلمات كليدي و سئو در صفحه
عنوان عنوان
برچسب هاي عنوان بعد از محتوا ، دومين عامل مهم در صفحه براي SEO هستند. مي توانيد اطلاعات بيشتر درباره برچسب هاي عنوان را در اينجا بخوانيد.

آدرس اينترنتي
همراه با پيوند داخلي هوشمند ، سئوكاران بايد اطمينان حاصل كنند كه سلسله مراتب دسته بندي وب سايت داده شده در URL ها منعكس شده است.

موارد زير مثالي از ساختار URL است:

http://www.example.org/games/video-game-history
اين URL به وضوح سلسله مراتب اطلاعات موجود در صفحه را نشان مي دهد (تاريخچه مربوط به بازي هاي ويديويي در زمينه بازي ها به طور كلي است). اين اطلاعات براي تعيين ارتباط يك صفحه وب داده شده توسط موتورهاي جستجو استفاده مي شود. با توجه به سلسله مراتب ، موتورها مي توانند نتيجه بگيرند كه اين صفحه به طور كلي مربوط به تاريخ نيست بلكه بيشتر مربوط به تاريخچه بازي هاي ويديويي است. اين امر آن را به عنوان نامزدي ايده آل براي نتايج جستجو مرتبط با تاريخچه بازي هاي ويديويي تبديل مي كند. بدون نياز به پردازش محتواي صفحه ، مي توان تمام اين اطلاعات را حدس زد.

موارد زير مثالي از ساختار URL است:

http://www.imdb.com/title/tt0468569
برخلاف مثال اول ، اين URL سلسله مراتب اطلاعات وب سايت را نشان نمي دهد. موتورهاي جستجو مي توانند ببينند كه صفحه داده شده مربوط به عناوين (/ title /) است و در دامنه IMDB است اما نمي تواند تعيين كند صفحه مربوط به چه صفحه اي است. اشاره به "tt0468569" مستقيماً چيزي را كه احتمال دارد يك وبگرد جستجو كند ، نتيجه نمي گيرد. اين بدان معني است كه اطلاعات ارائه شده توسط URL براي موتورهاي جستجو بسيار كم است.

ساختار URL از اين جهت مهم است كه به موتورهاي جستجو كمك مي كند تا اهميت نسبي را درك كنند و يك معيار مرتبط مفيد به صفحه داده شده اضافه مي كند. از نظر لنگر متن نيز مفيد است زيرا اگر كلمات كليدي در URL گنجانده شود افراد به احتمال زياد با كلمه يا عبارت مربوطه پيوند برقرار مي كنند.

سئو بهترين روش
صفحات محتوا گوشت وب سايت ها است و تقريباً هميشه دليل مراجعه بازديد كنندگان به يك سايت است. صفحات محتواي ايده آل بايد كاملاً مربوط به يك موضوع خاص باشد - معمولاً يك محصول يا يك شي - و بيش از حد مربوط باشند.

هدف از صفحه وب داده شده بايد به طور مستقيم در تمام زمينه هاي زير بيان شود:

برچسب عنوان
آدرس اينترنتي
محتواي صفحه
متن alt متن
در اينجا مثالي از وب سايت مناسب و مناسب براي موتور جستجو آورده شده است. همه فاكتورهاي صفحه آن بهينه شده است.

on-page-rules-good.png؟ mtime = 20170104131419 # دارايي: 2275: url
صفحه محتوا در اين شكل به چند دليل خوب در نظر گرفته شده است. اولاً ، خود محتوا در اينترنت بي نظير است (كه باعث مي شود موتورهاي جستجو رتبه خوبي كسب كنند) و اطلاعات بسيار كمي را به طور عميق پوشش مي دهد. اگر يك جستجوگر در مورد Super Mario World س questionالي داشته باشد ، احتمال خوبي وجود دارد كه اين صفحه به پرسش آنها پاسخ دهد.

جدا از مطالب ، اين صفحه به خوبي بيان شده است. موضوع صفحه در عنوان عنوان (Super Mario World - Wikipedia ، دائرlopالمعارف رايگان) ، URL (http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_World) ، محتواي صفحه (عنوان صفحه ، "Super Mario World ") و در متن alt هر تصوير موجود در صفحه.

مثال زير يك است

 

ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۹:۳۷ ] [ محمد ]

بهينه سازي موتور جستجو (SEO)
SEO به معناي بهينه سازي موتور جستجو است رتبه اول گوگل و فرآيندي است كه براي بهينه سازي پيكربندي فني وب سايت رتبه اول گوگل ، مرتبط بودن محتوا و محبوبيت پيوند وب استفاده مي شود ، بنابراين صفحات آن مي توانند به راحتي قابل جستجو ، مرتبط تر و محبوب تر در مورد سالات جستجوي كاربر باشند و در نتيجه ، موتورهاي جستجو رتبه بندي آنها را بهتر مي كنند.

موتورهاي جستجو با ارائه محتوايي كه نيازهاي جستجوي كاربر را برآورده مي كند ، تلاش در زمينه جستجوگرها را توصيه مي كنند كه هم به تجربه جستجوي كاربر و هم براي رتبه بندي صفحه سود مي رساند. اين شامل استفاده از كلمات كليدي مرتبط در عناوين ، رتبه اول گوگل توضيحات متا و عناوين اصلي (H1) ، حاوي URL هاي توصيفي با كلمات كليدي به جاي رشته هاي اعداد و علامت گذاري طرح براي تعيين معناي محتواي صفحه ، از جمله بهترين روشهاي جستجوگرها است.

تا پايان اين جمله ، بيش از 100000 جستجو در Google انجام شده است. از آنجا كه بيشتر تجربيات آنلاين با جستجو شروع مي شوند و بازديد از موتورهاي جستجو مي تواند تعداد زيادي مشتري ايجاد كند ، نتايج جستجو مهم است. اين چگونگي جستجو افراد براي كسب اطلاعات آنلاين  رتبه اول گوگل ، خدمات و محصولات است و مي تواند يك استراتژي بازاريابي ديجيتال مقرون به صرفه براي سايت ها باشد تا بتوانند حضور آنلاين خود و ترافيك جستجوي خود را افزايش دهند (بدون هزينه تبليغات بازاريابي پرداخت شده توسط موتور جستجو). شما در اين راهنماي مبتديان جستجوگرها با اصول اساسي آشنا خواهيد شد ، مهمترين معيارهايي را كه بايد براي رشد ترافيك ارگانيك در نظر بگيريد ، ارائه مي دهد.

سئو چيست؟
SEO مخفف بهينه سازي موتور جستجو است ، كه به شما كمك مي كند رتبه بالاتري در گوگل و ساير موتورهاي جستجو براي پرس و جوهاي مرتبط و هدفمند داشته باشيد - و بنابراين ، براي جذب كليك هاي كاربر بيشتر ، زيرا آنها تمايل به كليك بر روي اولين نتيجه دارند - ترافيك بيشتر به سايت شما رتبه اول گوگل .

شما مي توانيد صفحات خود را بر اساس آنچه موتورهاي جستجو در يك وب سايت جستجو مي كنند بهينه سازي كنيد ، كه با ادامه روند فن آوري تغيير مي كند. رتبه اول گوگل و اگر قبلاً چنين كاري نكرده ايد ، مي توانيد حضور وب خود را تنظيم كنيد تا از مفيد و آموزنده بودن آن اطمينان حاصل كنيد.

اما سئو هميشه به اين شكل نبوده است. در روزهاي ابتدايي اينترنت ، موتورهاي جستجو سايت ها را بر اساس تعداد استفاده هر كلمه از كلمات كليدي خاص در سايت ها ، رتبه بندي رتبه اول گوگل مي كنند. اين منجر به روشي شد كه به آن "پر كردن كلمات كليدي"  رتبه اول گوگل مي گويند و اين بدان معني است كه حتي سايت هاي با كيفيت بالا نيز مي توانند به راحتي دفن شوند. اكنون گوگل كيفيت را بر تراكم كلمات كليدي اولويت دارد.

اگر وب سايتي داريد ، خبر خوبي است ، زيرا مي توانيد براي ايجاد سايتي كه احتمال رتبه اول گوگل بالاترين رتبه شما را دارد ، وقت و استعداد خود را صرف كنيد.

براي يادگيري نحوه كار ، بايد نحوه كار موتورهاي جستجو را بفهميد. ما به عنوان مثال از Google استفاده خواهيم كرد زيرا بيشترين جستجوها را در جهان انجام مي دهد.

 

ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۲۶:۱۴ ] [ محمد ]

طراحي ويلا

عظمت تصور شده از ويلا-املاك روم باستان نه تنها به توصيفات نوشته شده بلكه از كشف مجدد نقاشي هاي ديواري نقاشي شده بر روي ديوارهاي خرابه هاي عتيقه بستگي داشت. طراحي ويلا  معمار نقاش ، رافائل (1483–1520) و كارگاه وي جزئيات گچ بري بسيار زينتي حاصل از مطالعات باستان شناسي خود را براي ويلا بزرگ ماداما در رم (آغاز 1517) تفسير كردند. گروتسك هاي برجسته نقاشي و مجسمه اي روايت هايي از نويسندگان باستان را به تصوير مي كشند طراحي ويلا و از نمونه هاي طراحي ويلا عتيقه ويلا آدريانا و دوموس اوره پيروي مي كنند. به همين ترتيب ، طراحي ويلا براي پاپ ژوليوس سوم ، چندين معمار - از جمله جيكومو باروززي دا وينيولا (1507-1573) ، بارتولومئو آمماناتي (1511-15159) و جورجيو واساري (1511-1574) - سطوح تزئين شده اي در حياط ، گلدان و غارها در عقب نشيني در حومه رم معروف به ويلا جوليا (1551–53).

 

Barozzi da Vignola با الهام از نمونه هاي باستاني ، از يك سازه مستحكم پنج ضلعي شكل براي طراحي ويلا فارنس (در سال 1556 آغاز شد) ، كه مفاهيم باغ و ويلاي رومي را به شكلي اختراع شده شامل يك حياط مدور ادغام مي كند ، اقتباس كرد. در اواخر قرن شانزدهم و اوايل قرن هفدهم ، هنگامي كه نخبگان روم به دنبال ساخت مكان هاي عقب نشيني در كشور بودند ، معماران ديگر با افزايش عرض جغرافيايي از نمونه هاي تاريخي ، شروع به تخصص در معماري ويلا كردند. اصول آنها به طرز ماهرانه اي با فرم هاي كلاسيك و ايده هاي باروك در مورد وحدت ، عظمت و چشم نوازي در آميخته است ، طراحي هاي آنها از معماري سطح ، فضاي داخلي و منظره در يك كل تزئيني با دقت تنظيم شده است.

 

نماهاي تزئيني زيبا ، طراحي ويلا دروازه هاي ورودي دقيق (24.45.3.3) و باغات (1991.1073.145 [3.9]) ، مملو از نمايشگرهاي خارق العاده آب (1991.1073.145 [2.7]) و مجسمه هاي عتيقه (1990.53.1؛ 1990.53.2) ، صحنه را براي سرگرمي هاي بزرگ تئاتر آن روز تشكيل داد. طراحي ويلا نمونه هاي قابل توجه شامل باغ هاي بزرگ ويلا در تپه هاي Pincio و طراحي ويلا  مرتبط با خانواده هاي قدرتمند رم مانند ويلا پينشيان (ويلا بورگهسه فعلي ، 1312-1612) (61.532.26 [15]) ، ويلا مديچي (1574/1540) –77) (61.532.26 [7]) ، و ويلا دوريا پامفيل (1644–52) در جانيكولوم. در تپه هاي آلبان در خارج از رم در فراسكاتي ، املاك وسيعي به وجود آمد ، از جمله ويلا آلدوبرديني (1598–1603) (1991.1073.145] در طول قرن شانزدهم در فلورانس و اطراف آن ، خانواده مديچي مجموعه اي از طراحي ويلا  سازگار با محيط باغ را ايجاد كردند ، مانند ويلا مديچي در فيزول (61 - 1458) ، پارك ويلا ابتكاري در پراتولينو (ويلا دميدوف فعلي ، 81- 1569) ، و ويلا لا پتراايا (90- 1575) (36.31.10 [33]) ، با شكاف مركزي خود كه مشرف به دره رودخانه آرنو است.

 

تصوير ويلا: ونتو

نوعي ايده آل ويلايي رومي در سرزمين اصلي ، يا Terra firma ، جمهوري ونيز در قرن شانزدهم و هفدهم ايجاد شد. در نتيجه بهبود خانواده هاي اشرافي در املاك و مستغلات ، ويلاهاي موجود در ونتو به ايده هاي رنسانس كه توسط محققان اومانيست تبليغ شده و در صفحات رساله هاي معماري چاپ شده در ونيز توسط مطبوعات طراحي ويلا پرمصرف ايتاليا نشان داده شده است ، پاسخ دادند. نسخه 1511 Vitruvius ’De طراحي ويلا  ، تهيه شده توسط فرد و معمار فرانسيسكي طراحي ويلا  Giocondo da Verona (حدود 1415-1515) ، تصاوير بلوك هاي چوبي را از ساختمان هاي باستاني اضافه كرد تا بصري دشوار قرن اول قبل از ميلاد را توصيف كند. متن با اهميت تقريباً يكساني كه به كلمات و تصاوير داده شده بود ، سباستينو سرليو (1475–1554) مدل هاي باستاني را با نمونه هاي معاصر رومي در صفحات طراحي ويلا generali di architettura (1537) و Il terzo libro، de le Antiquita (1540) (24.45.3) اصلاح كرد. [47]) ، دو كتاب اول منتشر شده از رساله چند جلدي وي است. سرليو مناظر نقاشي ديواري ويلا فارنسينا (1509–1111) را به عنوان گسترش فضاي داخلي منظره توصيف كرد ، و وي نشستن ويلا ماداما را "در ميان تمام عناصر مورد نياز براي لذت بردن" برجسته كرد. Vincenzo Scamozzi's L’idea della architettura طراحي ويلا (1615) بازگشت به متون روم باستان و وحدت هندسه و تناسب را در معماري ثبت كرد (42.60.2). برجسته ترين معمار اومانيست ونيزي ادعاي ميراث روم باستان آندره پالاديو بود ، كه در I quattro libri dell’architettura (1570) سنت عتيقه عمل خود را تبليغ كرد.

 

پالاديو از فرمول ويلا ايده آل به عنوان يك نوع تبحر پيدا كرد. وي در يك روش طراحي ، درك انسان گرايانه از اوتيوم را با مجموعه اي تكراري از قوانين معماري كه با تفسير مجدد اصول تناسب وي از روم باستان اداره مي شود ، متحد كرد. به طور معمول با برنامه هاي متقارن و استفاده از جبهه معبد عتيقه به عنوان رواق ، نمونه هاي قابل توجهي از طرح هاي ويلايي پالاديو شامل ويلا باربارو در مازر (1557–58) (41.100.126 [2.51]) و ويلا آلمريكو ، نزديك ويچنزا (1566–) است. 69) (41.100.126 [2.19])


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۲:۴۴ ] [ محمد ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لينک هاي تبادلي
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی