وبلاگ آموزشي در زمينه كسب وكار اينترنتي و موفقيت
آموزش كسب و كار اينترنتي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 7
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مركز آموزش سئو
سئو سايت
عوامل رتبه بندي در صفحه
عوامل رتبه بندي در صفحه
نحوه بهينه سازي صفحه شما مي تواند تأثير زيادي در توانايي رتبه بندي آن داشته باشد.

عوامل رتبه بندي On-Page براي سئو چيست؟
در صورت بهينه سازي صحيح ، عوامل رتبه بندي درون صفحه اي مي توانند تأثير زيادي در توانايي رتبه بندي صفحه شما داشته باشند. بزرگترين فاكتورهاي روي صفحه كه بر رتبه بندي موتور جستجو تأثير مي گذارند:

محتواي صفحه
محتواي يك صفحه همان چيزي است كه آن را شايسته يك موقعيت نتيجه جستجو مي كند. اين همان چيزي است كه كاربر مشاهده كرده است و بنابراين براي موتورهاي جستجو بسيار مهم است. به همين ترتيب ، ايجاد محتواي خوب مهم است. خوب محتواي خوب چيست؟ از ديدگاه سئو ، تمام محتواي خوب داراي دو ويژگي است. محتواي خوب بايد تقاضا را تأمين كند و بايد پيوند پذير باشد.

رتبه اول گوگل را با اين 6 نكته بدست بياوريد

 

محتواي خوب يك تقاضا را تأمين مي كند:
درست مانند بازارهاي جهاني ، اطلاعات تحت تأثير عرضه و تقاضا قرار دارند. بهترين مطالب محتوايي است كه بهترين كار را در تأمين بيشترين تقاضا انجام مي دهد. اين ممكن است به شكل يك كميك XKCD باشد كه جوك هاي احمقانه اي را به گروه بزرگي از فن آوران ارائه مي دهد يا ممكن است يك مقاله در ويكي پديا باشد كه تعريف وب 2.0 را به جهانيان توضيح مي دهد. اين مي تواند يك ويدئو ، يك تصوير ، يك صدا يا متن باشد ، اما بايد يك تقاضا را تأمين كند تا محتواي خوبي در نظر گرفته شود.

محتواي خوب قابل پيوند است:
از ديدگاه سئو ، هيچ تفاوتي بين بهترين و بدترين محتواي موجود در اينترنت وجود ندارد ، درصورتي كه لينك پذير نباشد. اگر افراد نتوانند به آن پيوند دهند ، بعيد است موتورهاي جستجو آن را رتبه بندي كنند ، و در نتيجه محتوا ترافيك وب سايت داده شده را هدايت نمي كند. متأسفانه ، اين اتفاق خيلي بيشتر از آنچه تصور مي شود مي افتد. چند نمونه از اين موارد عبارتند از: نمايش اسلايدهاي تصويري با استفاده از AJAX ، محتوايي كه فقط پس از ورود به سيستم قابل دسترسي است و محتوايي كه امكان توليد يا اشتراك ندارد. محتوايي كه تقاضاي شما را تأمين نكند يا پيوند پذير نباشد از نظر موتورهاي جستجو بد است - و به احتمال زياد برخي از افراد نيز.


از: يك راهنماي تصويري براي هدف گذاري كلمات كليدي و سئو در صفحه
عنوان عنوان
برچسب هاي عنوان بعد از محتوا ، دومين عامل مهم در صفحه براي SEO هستند. مي توانيد اطلاعات بيشتر درباره برچسب هاي عنوان را در اينجا بخوانيد.

آدرس اينترنتي
همراه با پيوند داخلي هوشمند ، سئوكاران بايد اطمينان حاصل كنند كه سلسله مراتب دسته بندي وب سايت داده شده در URL ها منعكس شده است.

موارد زير مثالي از ساختار URL است:

http://www.example.org/games/video-game-history
اين URL به وضوح سلسله مراتب اطلاعات موجود در صفحه را نشان مي دهد (تاريخچه مربوط به بازي هاي ويديويي در زمينه بازي ها به طور كلي است). اين اطلاعات براي تعيين ارتباط يك صفحه وب داده شده توسط موتورهاي جستجو استفاده مي شود. با توجه به سلسله مراتب ، موتورها مي توانند نتيجه بگيرند كه اين صفحه به طور كلي مربوط به تاريخ نيست بلكه بيشتر مربوط به تاريخچه بازي هاي ويديويي است. اين امر آن را به عنوان نامزدي ايده آل براي نتايج جستجو مرتبط با تاريخچه بازي هاي ويديويي تبديل مي كند. بدون نياز به پردازش محتواي صفحه ، مي توان تمام اين اطلاعات را حدس زد.

موارد زير مثالي از ساختار URL است:

http://www.imdb.com/title/tt0468569
برخلاف مثال اول ، اين URL سلسله مراتب اطلاعات وب سايت را نشان نمي دهد. موتورهاي جستجو مي توانند ببينند كه صفحه داده شده مربوط به عناوين (/ title /) است و در دامنه IMDB است اما نمي تواند تعيين كند صفحه مربوط به چه صفحه اي است. اشاره به "tt0468569" مستقيماً چيزي را كه احتمال دارد يك وبگرد جستجو كند ، نتيجه نمي گيرد. اين بدان معني است كه اطلاعات ارائه شده توسط URL براي موتورهاي جستجو بسيار كم است.

ساختار URL از اين جهت مهم است كه به موتورهاي جستجو كمك مي كند تا اهميت نسبي را درك كنند و يك معيار مرتبط مفيد به صفحه داده شده اضافه مي كند. از نظر لنگر متن نيز مفيد است زيرا اگر كلمات كليدي در URL گنجانده شود افراد به احتمال زياد با كلمه يا عبارت مربوطه پيوند برقرار مي كنند.

سئو بهترين روش
صفحات محتوا گوشت وب سايت ها است و تقريباً هميشه دليل مراجعه بازديد كنندگان به يك سايت است. صفحات محتواي ايده آل بايد كاملاً مربوط به يك موضوع خاص باشد - معمولاً يك محصول يا يك شي - و بيش از حد مربوط باشند.

هدف از صفحه وب داده شده بايد به طور مستقيم در تمام زمينه هاي زير بيان شود:

برچسب عنوان
آدرس اينترنتي
محتواي صفحه
متن alt متن
در اينجا مثالي از وب سايت مناسب و مناسب براي موتور جستجو آورده شده است. همه فاكتورهاي صفحه آن بهينه شده است.

on-page-rules-good.png؟ mtime = 20170104131419 # دارايي: 2275: url
صفحه محتوا در اين شكل به چند دليل خوب در نظر گرفته شده است. اولاً ، خود محتوا در اينترنت بي نظير است (كه باعث مي شود موتورهاي جستجو رتبه خوبي كسب كنند) و اطلاعات بسيار كمي را به طور عميق پوشش مي دهد. اگر يك جستجوگر در مورد Super Mario World س questionالي داشته باشد ، احتمال خوبي وجود دارد كه اين صفحه به پرسش آنها پاسخ دهد.

جدا از مطالب ، اين صفحه به خوبي بيان شده است. موضوع صفحه در عنوان عنوان (Super Mario World - Wikipedia ، دائرlopالمعارف رايگان) ، URL (http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_World) ، محتواي صفحه (عنوان صفحه ، "Super Mario World ") و در متن alt هر تصوير موجود در صفحه.

مثال زير يك است

 
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۹:۳۷ ] [ محمد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی