وبلاگ آموزشي در زمينه كسب وكار اينترنتي و موفقيت
آموزش كسب و كار اينترنتي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

مروري بر موارد پيشگيري از بارداري: كدام يك از افراد بي خطر است؟

 

جلوگيري از بارداري پيشگيري از بارداري زياد است. اما كدام يك از آنها واقعاً بي خطر هستند؟ و كدام روش هاي پيشگيري از بارداري نيازهاي ما را برآورده مي كند؟ ما خودمان را هوشمند كرده ايم و همه موارد پيشگيري از بارداري را با يك نگاه به شما ارائه مي دهيم.

امن ترين راه براي جلوگيري از باردار شدن ، در درجه اول رابطه جنسي نيست. اما بياييد صادق باشيم: در اين حالت جلوگيري از بارداري ، امن ترين راه لزوماً بهترين نيست! پيشگيري از بارداري خوب تضمين مي كند بدون نگراني از بارداري ناخواسته مي توانيم رابطه جنسي برقرار كنيم.

اما كدام يك از داروهاي پيشگيري از بارداري وجود دارد و چقدر ايمن هستند؟ به عنوان مثال ، آيا روش Knaus-Ogino را مي شناسيد؟ در غير اين صورت ، مهم نيست ، زيرا اين روش پيشگيري از بارداري توصيه نمي شود ، همانطور كه در زير مي خوانيد.

كاندوم يا قرص بهتر است ، گرچه كاندوم اين مزيت قانع كننده را دارد كه ضد بارداري با محافظت مضاعف است. جلوگيري از بارداري اگر به طور صحيح استفاده شود ، از بارداري و انتقال بيماري هاي مقاربتي به طور همزمان جلوگيري مي كند.

محبوب ترين پيشگيري از بارداري در بين خانمها قرص است ، زيرا از آن محافظت قابل اعتمادي برخوردار است و استفاده از آن آسان است. در چند سال گذشته ، چندين داروي ضد بارداري مبتني بر هورمون مانند چوب يا گچ به بازار آمده اند كه بسيار ايمن نيز هستند. به اصطلاح شاخص مرواريد نشان مي دهد كه پيشگيري از بارداري تا چه اندازه ايمن است. جلوگيري از بارداري هرچه پايين تر باشد ، ضد بارداري ايمن تر است. هميشه به شرط استفاده صحيح. نكته: همچنين مي توانيد در پورتال شريك زندگي ما Onmeda.de اطلاعات بيشتري در مورد داروهاي ضد بارداري پيدا كنيد!كه در زنان

محبوب ترين پيشگيري از بارداري قرص است ، زيرا از آن محافظت قابل اتكايي مي كند و استفاده از آن آسان است. جلوگيري از بارداري در چند سال گذشته ، چندين داروي ضد بارداري مبتني بر هورمون مانند چوب يا گچ وارد بازار شده اند كه بسيار ايمن نيز 

در اينجا مي توانيد مروري بر همه موارد پيشگيري از بارداري داشته باشيد:

1. كاندوم

كاندوم : چگونه  جلوگيري از بارداري بي خطر آن است بستگي دارد تا حد زيادي در استفاده درست! براي مشاهده انواع روش هاي جلوگيري از بارداري در سايت مشاور كالا اينجا كليك كنيد. علاوه بر بارداري ناخواسته ، از بيماريهاي مقاربتي نيز محافظت مي كند. به هر حال: كاندوم در اندازه هاي مختلف وجود دارد. جلوگيري از بارداري نتيجه گيري: در صورت استفاده صحيح ايمن (شاخص مرواريد: 2 - 12): ايمني آن بستگي دارد سخيفدر برنامه مناسب! علاوه بر بارداري ناخواسته ، از بيماريهاي مقاربتي نيز محافظت مي كند. به هر حال: كاندوم در اندازه هاي مختلف وجود دارد.
به طور منظم مصرف مي شود كه قرص هاي ضد بارداري بسيار بي خطر است. تخمك گذاري را با كمك هورمون ها سركوب مي كند.


نتيجه گيري: بسيار ايمن (شاخص مرواريد: 0.1-0.9)

همچنين مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد عوارض قرص جلوگيري از بارداري در اينجا بيابيد: آيا اين قرص مضر است؟ 6 س youالي كه بايد پاسخ آنها را بدانيد .

3. ميني پيل

مصرف minipill: پروژسترون با دوز كم به طوري كه اسپرم نمي تواند به رحم وارد كنيد مخاط در دهانه رحم تاثير مي گذارد.

نتيجه گيري: ايمن (شاخص مرواريد: 0.5 - 3)

4. سرنگ دپو

براي زناني كه اغلب قرص را فراموش مي كنند جلوگيري از بارداري ، تزريق دپو ( تزريق سه ماهه) كه هر سه ماه تزريق مي شود مي تواند يك گزينه ديگر باشد.

نتيجه گيري: بسيار ايمن (شاخص مرواريد: 0.3-0.88)

5. حلقه ضد بارداري

حلقه پيشگيري از بارداري: حلقه واژن قابل انعطاف هورمون آزاد مي كند و مي تواند ماهي يك بار تغيير كند.

نتيجه گيري: بسيار ايمن (شاخص مرواريد: 0.4 تا 0.65)

اطلاعات بيشتر در مورد حلقه پيشگيري از بارداري را مي توانيد در اينجا بيابيد: آنچه در مورد حلقه پيشگيري از بارداري بايد بدانيد .

6. كاشت هورمون

اگر در قسمت فوقاني بازو خود يك كاشت جلوگيري از بارداري هورمون داريد ، تا سه سال آينده نگران بارداري نخواهيد بود.

نتيجه گيري: بسيار ايمن (شاخص مرواريد: 0 - 08/0)

7. پچ ضد بارداري

وصله پيشگيري از بارداري حاوي هورمون به مدت يك جلوگيري از بارداري هفته كار مي كند و پس از آن تغيير مي يابد. از آنجا كه بسيار نازك است ، مي توان آن را زير لباس تنگ نيز پوشيد.

نتيجه گيري: بسيار ايمن (شاخص مرواريد: 0.72-0.9) .

8. مارپيچ مس

كويل معمولا از بدن كوچك به شكل T پلاستيك، كه برخي از آنها در مس پيچيده شده، و باقي مانده در رحم براي 3 تا 5 سال تشكيل شده است.

نتيجه گيري: ايمن (شاخص مرواريد: 0.3 - 0.8 ، بسته به محتواي مس و اندازه صحيح)

همچنين مي توانيد در اينجا اطلاعاتي در مورد IUD هورمون و مس پيدا كنيد: پيشگيري طولاني مدت: آنچه بايد در مورد IUD بدانيد .

9. توپ مرواريد مس

 

توپي مرواريد مس مانند زنجيره مس يا مارپيچ مس در رحم قرار مي گيرد. جلوگيري از بارداري در آنجا به طور مداوم يون هاي مس آزاد مي شود ، كه اسپرم مرد را در حركت تحريك مي كند و از زمان زنده ماندن مي كاهد

نتيجه گيري: بي خطر (شاخص مرواريد مشابه قرص)

همچنين مي توانيد اطلاعات دقيق در مورد گوي مرواريد مس را در اينجا بيابيد: همه چيز در مورد پيشگيري از بارداري جديد بدون هورمون

10. زنجيره مس

زنجيره مس يك دستگاه داخل رحمي نسل جديد (IUD) است. بنابراين نوعي مارپيچ مس است . شكل زنجيره مس آن را انعطاف پذيرتر مي كند و بنابراين بايد عوارض جانبي كمتري داشته باشد.

نتيجه گيري: ايمن (شاخص مرواريد بين 0.1 تا 0.5 است)

همچنين مي توانيد اطلاعات دقيق در مورد زنجيره مس را در اينجا بيابيد: جلوگيري از بارداري پيشگيري از بارداري ايمن كاملا بدون هورمون: هر آنچه در مورد زنجيره مس بايد بدانيد

11. مارپيچ هورمون

 

اثر سيم پيچ هورمون بر اساس هورمون ها ، دقيق تر پروژسترون لوونوژستل است.

شاخص مرواريد به محتواي هورمون IUD مورد استفاده بستگي دارد. IUD كوچكتر وجود دارد كه جلوگيري از بارداري به مدت 3 سال با شاخص مرواريد 0.33 استفاده مي شود. و يك IUD تا حدودي بزرگتر وجود دارد كه تا 5 سال مورد استفاده قرار مي گيرد و باعث آزاد شدن بيشتر لوونورژسترل مي شود و بنابراين داراي شاخص مرواريد 0.16 است.

نتيجه گيري: بسيار ايمن (شاخص مرواريد: 0.16 - 0.33 ، بسته به محتواي هورمون)

در بخش ويژه ما مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد IUD هاي هورموني و مس پيدا كنيد .

12. دماي دما

روش دما: با اندازه گيري نوسانات دوره اي در دماي پايه ،  جلوگيري از بارداري زمان تخمك گذاري تعيين مي شود. مكمل خوبي براي روش Knaus-Ogino يا Billings است ، اما به دقت و نظم نياز دارد.

نتيجه گيري: فقط به صورت تركيبي توصيه مي شود (شاخص مرواريد: 0.8 - 3)

13. Billings-Methode

با روش Billings ، زن روزانه مخاط دهانه رحم را بررسي مي كند تا تخمك گذاري را تعيين كند. مناسب براي تكميل ساير روشهاي جلوگيري از بارداري طبيعي (به عنوان مثال روش دما).

نتيجه گيري: فقط به صورت تركيبي توصيه مي شود (شاخص مرواريد: 5)

14. كامپيوتر پيشگيري از بارداري

كامپيوترهاي پيشگيري از بارداري يك روش پيشگيري از بارداري نيستند جلوگيري از بارداري ، اما مي توانند روزهاي باروري را تعيين كنند ، به عنوان مثال با اندازه گيري دما يا تعيين هورمون ها در ادرار.

نتيجه گيري: امنيت بستگي به روشي دارد كه رايانه پشتيباني مي كند (شاخص مرواريد: 2 - 5)

15. كاندوم زنانه

كاندوم هاي زنانه از بارداري و بيماري هاي مقاربتي محافظت مي كنند. با اين حال ، شما بسيار ناامن هستيد.

نتيجه گيري: در صورت استفاده صحيح ايمن (شاخص مرواريد: 5 - 25)

16. ديافراگم

ديافراگم: هنگامي كه پزشك اندازه مناسب غشاي لاتكس جلوگيري از بارداري يا سيليكون را تعيين كرد ، مي توانيد آن را از داروخانه تهيه كنيد.

نتيجه گيري: در صورت استفاده صحيح ايمن (شاخص مرواريد: 1 - 20) ، اسپرم كش ها ايمني را افزايش مي دهند!

17. متد Knaus-Ogino

روش Knaus-Ogino: براي تعيين تخمك گذاري ، جلوگيري از بارداري زنان روزهاي چرخه خود را در يك تقويم قاعدگي يادداشت مي كنند. نوسانات احتمالي چرخه اين روش را بسيار ناامن مي كند.

نتيجه گيري: توصيه نمي شود (شاخص مرواريد: 9)

18. دوش واژن

دوش واژينال را فراموش كنيد : تقريباً يك سوم 100 زن در طول يك سال با اين روش باردار مي شوند! با اين حال ، اگر مي خواهيد ، پيش برويد ...

نتيجه گيري: توصيه نمي شود (شاخص مرواريد: 31)

19. اسپرم كش ها

اسپرم كش اسپرم را از بين مي برد ، از ورود آنها جلوگيري  جلوگيري از بارداري مي كند و يا مانع تحرك آنها مي شود. با اين حال ، به عنوان تنها روش ، آنها بسيار ناامن هستند.

نتيجه گيري: فقط به صورت تركيبي توصيه مي شود (شاخص مرواريد: 3 - 21)

20. عقيم سازي در زنان

زناني كه تنظيم خانواده را به پايان رسانده اند ممكن است عقيم سازي را در نظر بگيرند.

نتيجه گيري: بسيار ايمن (شاخص مرواريد: 0.2 - 0.3)

21. عقيم سازي مردان

مردان همچنين مي توانند عقيم سازي را در نظر بگيرند جلوگيري از بارداري كه برنامه ريزي خانواده آنها قبلاً انجام شده باشد.

نتيجه گيري: بسيار ايمن (شاخص مرواريد: 0.1-0.3)

همچنين بايد بدانيد كه:

متأسفانه ، هنوز هم در مورد پيشگيري از بارداري و باردار شدن چندين مغالطه مداوم وجود دارد. بنابراين دوباره اينجا باشيد تا در سمت امن باشيد:

-> شيردهي از شما در برابر بارداري محافظت نمي كند

بسياري از خانم ها هنگام شيردهي تخمك گذاري نمي كنند و بنابراين باردار نمي شوند. جلوگيري از بارداري با اين حال ، هنگامي كه گفتن اولين تخمك گذاري پس از زايمان دشوار است ، اين روش توصيه نمي شود.

نتيجه گيري: توصيه نمي شود (شاخص مرواريد: مشخص نيست)

-> قرص بعدازظهر پيشگيري از بارداري نيست

قرص بعد از صبح فقط براي موارد اضطراري است ، اين يك داروي ضد بارداري نيست كه بايد به طور منظم استفاده شود. به عنوان مثال ، اگر كاندوم شكسته باشد و يا از كار افتادگي بارداري ديگري رخ داده باشد ، از اين ماده استفاده مي شود آماده سازي هورمون هم اكنون در داروخانه ها بدون نسخه پزشك در دسترس است. با اين حال جلوگيري از بارداري ، توصيه هاي پزشك يا داروساز مفيد است.

نتيجه گيري: فقط براي موارد اضطراري (شاخص مرواريد بسته به نوع قرص نوسان مي كند)

درباره قرص بعد از صبح مي توانيد بيشتر بخوانيد : قرص بعد از صبح: هر زني بايد اين را بداند.

همچنين مي توانيد اطلاعات دقيق تري در مورد انواع مختلف پيشگيري از بارداري در اينجا پيدا كنيد:

همچنين در مورد gofeminine: آن را ايمن كنيد: مروري بر تمام داروهاي ضد بارداري 

بيشتر و بيشتر زنان ديگر به سادگي از قرص براي جلوگيري از بارداري استفاده نمي كنند. جلوگيري از بارداري روند به سمت پيشگيري از بارداري طبيعي است. زيرا بدون تداخل در تعادل هورموني كار مي كند.

بيشتر روشهاي طبيعي پيشگيري از بارداري مبتني بر مشاهده دقيق بدن خود شما است. بنابراين اغلب اصطلاح "روش علائم پيشگيري از بارداري" را مي شنويد. فايده اين روشهاي برنامه ريزي طبيعي خانواده (كه اغلب به اختصار NFP خوانده مي شود)؟ آنها فقط به چند ابزار نياز دارند و بر خلاف پيشگيري از بارداري هورموني ، هيچ تأثيري در روند طبيعي بدن ندارند.

ضرر: براي كاركرد اين روشهاي پيشگيري از بارداري ، مقدار كافي نظم و حوصله جلوگيري از بارداري لازم است و شك و ترديد در مورد ايمني اغلب وجود دارد.

ما به شما نشان خواهيم داد كه كدام روشهاي پيشگيري از بارداري طبيعي وجود دارد و بايد به چه مواردي توجه كنيد.

يك كتاب عملي خوب در مورد روش پيشگيري از بارداري علائم گرما در اينجا در آمازون موجود است

 

پيشگيري از بارداري طبيعي چقدر ايمن است؟

 

خبر بد اول: روش هاي طبيعي جلوگيري از بارداري به اندازه قرص ايمن نيستند. جلوگيري از بارداري با اين وجود ، اگر يكي از روش هاي طبيعي (بهتر است تركيبي از دو روش) با نظم و انضباط انجام شود ، از نظر ايمني مي توان به نتايج خوبي رسيد.

دليل اصلي ايمن نبودن روش هاي طبيعي پيشگيري از بارداري نسبت به مصرف داروهاي هورموني اين است كه مي توانند به راحتي تحت تأثير عادت هاي نامنظم سبك زندگي مانند كار در شيفت يا خواب كم ، اما همچنين مصرف الكل و دارو و همچنين بيماري هاي مختلف همراه با تب قرار بگيرند.

حتي در هنگام مسافرت و در اوقات پرتنش ، چرخه طبيعي مي تواند نامنظم شود ، كه مي توان جلوگيري از بارداري د قابليت اطمينان پيشگيري از بارداري طبيعي را كاهش دهد.

 

 

 
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۵:۵۱ ] [ محمد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی