وبلاگ آموزشي در زمينه كسب وكار اينترنتي و موفقيت
آموزش كسب و كار اينترنتي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 5
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اما آيا مي‌دانيد ميزان اهميت سئو و بهينه سازي سايت چقدر است؟

درواقع بهتر است بگوييم سايت بدون سئو مانند مهماني بدون مهمان است. سئو سايت آنقدر مؤثر است كه ردپاي آن را در هر جايي مي‌توانيد مشاهده كنيد.

از طراحي سايت وردپرس و كدنويسي آن گرفته تا محتوا و تصاوير و... .

اما فرايند ساده‌اي نيست و بايد اصول آن را بدانيد تا بتوانيد يك وبسايت بهينه و سئو شده داشته باشيد. براي حرفه‌اي شدن بايد جايگاه خود را در بين رقبا تثبيت كرده و ارتقا دهيد. اما چگونه با هميارسئو چنين كاري امكان‌پذير است؟

هميار توسعه

هميارسئو، گوگل را براي شما فتح مي‌كند

قله پيروزي در دنياي مجازي كجاست؟ رسيدن به جايگاه مناسب در صفحه اول و تثبيت آن در گوگل! اما در حرف، بسيار ساده و در عمل كار دشواري است. اما هر موفقيتي راهكارهاي طلايي و خاص خود را دارد.

برخي از گام‌هاي مهم هميار كه در راستاي بهبود سئو و بهينه سازي سايت انجام مي‌دهد، عبارت است از:

  • طراحي سايت وردپرس با درنظرگرفتن گرافيك و كدنويسي استاندارد
  • توليد محتوا و بازاريابي آن
  • استراتژي محتوا
  • بهبود وضعيت سئو on page و off page
  • لينك‌سازي‌هاي داخلي و خارجي
  • تجزيه و تحليل منظم سايت
  • سئوي تكنيكال و ارگانيك 

هميارتوسعه با انجام اين مراحل و ساير خدمات كه شامل اسرار كاري شركت محسوب مي‌شود، وبسايتتان را به‌صورت اصولي و ارگانيك به جايگاه صفحه اول آورده است.

در اقيانوس سئو غرق شويد

هميشه وقتي كنار دريا يا اقيانوس مي‌رويد و تصميم به شنا كردن مي‌گيريد، بايد مواظب باشيد تا در آن غرق نشويد اما تنها يك‌جا بايد دل به دريا بزنيد تا غرق شويد؛ آن هم اقيانوس بي‌انتهاي سئو است. هرگز انتهايي براي آن مشخص نمي‌شود و به‌صورت منظم در حال تغيير است.

حتما درباره الگوريتم‌هاي گوگل شنيده‌ايد، هر بار يك الگوريتم روي كار مي‌آيد و موارد جديدي را به قوانين خود اضافه مي‌كند. همين قوانين باعث بهترين بودن شماست. پس بايد آنقدر جرئت و شهامت داشته باشيد تا با هر تغيير، شما بيشتر در اين اقيانوس به كاوش بپردازيد. 

اگر دنبال موفقيت هستيد، بايد كمر همت ببنديد و به‌دنبال آن بدويد. به روز باشيد! سئو سايت خود را به هميار توسعه بسپاريد.

https://hamyardev.com/seo

تماس: 02122899087

موبايل: 09021367692

آدرس: تهران, پاسداران, گل نبى, خيابان ناطق نورى, نبش كوچه آذر, ساختمان پزشكان نگين زمرد, ط ٣، واحد

گول سئو ارزان را نخوريد! سئو همان قدر كه سودمند است همان‌قدر ضرر دارد

گاهي اوقات يك امكان خوب و مفيد را اگر به‌گونه‌اي ديگر استفاده كنيم، نتيجه برعكسي دارد و حتي ممكن است ما را فلج كند. سئو دقيقا اين‌گونه است! اگر اصولي با آن رفتار نشود و خطايي را ناخواسته مرتكب شويد، نه‌تنها به موفقيت شما كمك نمي‌كند بلكه برايتان امتياز منفي ثبت مي‌كند.

هرگز فراموش نكنيد كه موثرترين گزينه در رسيدن به موفقيت شما، مخاطب است. اين مخاطب بيشتر از چه راهي جذب مي‌شود؟ جست‌وجو در موتور جستجوي گوگل! پس با سئوي قانونمند هميارسئو به جذب مخاطب و جستجوي سايت در گوگل كمك كنيد. 

هميار توسعه

هميارسئو برند شما را جهاني مي‌كند

حالا وقت آن رسيده كه رك و راست بگوييم از جان سئو چه مي‌خواهيم؟ 

با كمك آن ترافيك سايت را به‌صورت استاندارد و طبيعي افزايش مي‌دهيم. زيرا اين‌گونه اعتماد گوگل را به خود جلب كرده و اعتبار خوبي را براي خود رقم مي‌زنيم. 

مشتريان واقعي خود را به دست مي‌آوريد. دقيقا افرادي را مجذوب سايت خود كنيد كه هدفشان سايت شماست و قرار است به كاربر يا مشتري واقعي تبديل شوند. 

تثبيت جايگاه در بالاترين موقعيت ممكن. اينكه سايت خود را به بالاترين موقعيت نزديك كنيد يك قضيه است اما اينكه بتوانيد آن را تثبيت كنيد، يك وجه ديگر قضيه. 

ما براي شما چه خدماتي داريم؟

در مبحث سئوي سايت نيز مي‌توانيد به هميار توسعه اعتماد كنيد.

ما براي شما خدمات ويژه‌اي براي بهترين بودن در نظر گرفتيم. به‌صورت كلي خدمات:

  • مانيتورينگ و ارائه گزارش ماهيانه
  • هدف‌گذاري محتوا
  • لينك‌سازي اصولي داخلي و خارجي
  • استراتژي سئو
  • بازاريابي محتوا
  • بهبود رتبه الكساي سايت

را براي شما در نظر گرفتيم كه با كمك آن مي‌توانيد به جايگاه خوبي برسيد. همين خدمات، خود شامل بخش‌هاي متفاوتي است كه با درنظرگرفتن استراتژي مشخصي مي‌توان روي وبسايت‌ها پياده‌سازي كرد. 

ما در هميار توسعه با ارائه بهترين خدمات سئو آنلاين، مسير دشواري‌هاي پيش روي شما را هموار كرده و بخش‌هايي از سنگيني بار هدايت تجارت‌تان را به دوش خواهيم كشيد.

شما با انتخاب هميار توسعه علاوه‌بر دريافت كليه خدمات مذكور، قادر به بهره‌گيري از كمك مشاوران متخصص ما نيز بوده و با كمترين هزينه، بهترين نتايج ممكن را كسب خواهيد كرد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: سئو سايت،
موضوع:
[ ۱ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۰۰:۴۷ ] [ محمد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی