وبلاگ آموزشي در زمينه كسب وكار اينترنتي و موفقيت
آموزش كسب و كار اينترنتي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

لينك سازي علم موشك نيست. هيچ باشگاه مخفي وجود ندارد كه فقط تعداد كمي از افراد نخبه به آنها نحوه ايجاد لينك آموزش داده شود. هركسي مي تواند اين كار را انجام دهد.

روند اساسي به شرح زير است:

 

چيزي مناسب براي پيوند ايجاد كنيد.

افرادي را پيدا كنيد كه علاقه مند به پيوند با شما هستند.

آن افراد را ترغيب كنيد تا دقيقاً همان كار را انجام دهند.

مشكل؟ مرحله شماره 1 زمان و مهارت و دانش زيادي از صنعت شما مي گيرد.

 

اما اين چيزي است:

 

بيشتر مشاغل ، محصولات و خدمات از قبل شايسته پيوند هستند.

 

براي دريافت بك لينك لازم نيست ساعتهاي بي شماري را صرف ايجاد اينفوگرافيك تعاملي همه آواز و همه رقص كنيد. مي توانيد پيوندها را با استفاده از آنچه در وب سايت خود داريد بسازيد و روند كار را به طرز چشمگيري تسريع كنيد.

 

مدرك مي خواهيد؟ در اينجا پيوندي است كه ما بدون ايجاد محتواي جديد به ahrefs.com رسيده ايم:

 

پيوند ahrefs

 

در اين پست ، شما هفت روش ايجاد پيوند را ياد خواهيد گرفت كه مي توانيد بدون ايجاد محتواي جديد استفاده كنيد. در اينجا روشهاي ايجاد لينك وجود دارد:

 

پيگ بك كردن پيوندهاي صفحه منابع رقبا

از شركتي كه با آنها رابطه فعلي داريد پيوند دريافت كنيد

"ذكرهاي پيوند نشده" را به پيوندها تبديل كنيد

در ليست هاي مربوط به بهترين x در y قرار بگيريد

به دنبال صفحاتي باشيد كه چندين رقبا را ذكر كرده اند ... اما شما را نمي گوييد

دريافت پيوندهاي انجمن (بله ، واقعاً)

سرقت لينك از محتواي كمتر شايسته (و مشاغل)

 

  1. پيگ پي بك كردن پيوندهاي صفحه منابع رقبا

در اينجا صفحه منبع به نظر مي رسد:

 

 

نمونه اي از "صفحه منبع". توجه داشته باشيد كه اين صفحه مفيد قبلي ديگر وجود ندارد.

 

مي بينيد كه آنچه را كه روي قلع مي گويد انجام مي دهد - ليست ها و لينك ها به "منابع" است.

 

گرفتن پيوند از صفحات منابع مانند اين يكي از قديمي ترين روشهاي كتاب است. اما نمي توانيد پيوندهاي صفحه منابع را دريافت كنيد مگر اينكه منبع ارزشمندي براي ارتقا داشته باشيد ، درست است؟ درست.

 

يك نكته مهم در اينجا اين است كه وقتي درباره منابع در اين زمينه صحبت مي كنيم ، لزوماً درباره پست هاي طولاني وبلاگ يا اينفوگرافيك هاي تعاملي صحبت نمي كنيم.

 

تجارت شما به خودي خود منبعي است.

 

براي نشان دادن منظور من از اين كار ، به صفحه منابع بالا نگاه دقيق تري بيندازيد.

 

مشاهده خواهيد كرد كه اين سايت به بسياري از شركتهاي مفيد در منازل خانگي - شركتهاي چاپي ، تصويرگرها و غيره - پيوند خورده است ، زيرا همه آنها محصولات يا خدماتي را ارائه مي دهند كه براي طراحان مفيد است.

 

در اينجا روشي است كه بيشتر متخصصان سئو براي پيدا كردن و پيوند دادن از صفحات منابع استفاده مي كنند:

 

از اپراتورهاي جستجوي Google براي يافتن صفحات منابع مرتبط با طاقچه استفاده كنيد (به عنوان مثال ، intitle: fitness inurl: منابع)

آنها را خراش دهيد.

موارد ارزشمند را دنبال كنيد.

اين رويكرد كارساز است. اما دو مشكل وجود دارد:

 

مشكل شماره 1: خراشيدن گوگل وقت گير است و به مهارت خاصي نياز دارد. شما بايد از ده ها يا صدها اپراتور جستجو استفاده كنيد ، نتايج را براي همه آنها خراش دهيد ، سپس ليست خود را در Excel يا Google Sheets ادغام كرده و از آنها جدا كنيد. كه ممكن است ساعتها طول بكشد.

 

مسئله شماره 2: تقريباً هميشه در پايان صفحات ناخواسته و ناخواسته را از بين مي بريد ، مانند آنهايي كه فقط به منابع داخلي مانند اين پيوند دارند:

 

منابع ناخواسته صفحه

 

اينها هيچ فايده اي براي ما ندارد. راه حل چيست؟

 

پيوندهاي صفحه منابع منابع رقبا را خاموش كنيد. به عبارت ديگر ، پيوندهاي صفحه منابع را كه رقباي مستقيم شما دارند پيدا كنيد ، سپس آنها را تكرار كنيد.

 

به عنوان مثال ، بگذاريد بگوييم ما در تلاش بوديم پيوندهايي به discountstickerprinting.co.uk ايجاد كنيم. يك رقيب ممكن است vistaprint.co.uk باشد.

 

آن دامنه را در Ahrefs ’Site Explorer جايگذاري كنيد. سپس به گزارش Backlink برويد و فيلتر "Dofollow" را اضافه كنيد.

 

Site Explorer> وارد دامنه رقيب> Backlinks> فيلتر "dofollow" را اضافه كنيد

 

نكته حرفه اي

مطمئن نيستيد كه رقباي شما چه كساني هستند؟

 

براي به دست آوردن برخي ايده ها از گزارش Competence Domains در Site Explorer استفاده كنيد.

 

دامنه هاي رقابتي

 

"منابع" را در جعبه جستجو تايپ كنيد. شما بايد چيزي شبيه به اين را ببينيد:

 

منابع

 

بيشتر نتايج صفحات منابعي است كه رقبا از آنها پيوند دارد. بنابراين مي توانيم مطمئن باشيم كه آنها اهداف مربوطه هستند.

 

اما در اينجا متوقف نشو

 

اگر صفحه منبعي پيدا كرديد كه از آن يك رقيب داراي بك لينك است ، به آن صفحه نگاهي بيندازيد و ببينيد آيا ساير مشاغل مشابه ديگري در آن ليست شده است. در صورت وجود ، موارد را نيز در Site Explorer جايگذاري كنيد ، سپس شستشو داده و فرآيند بالا را تكرار كنيد تا صفحات منابع بيشتري پيدا كنيد. اگر به دنبال ساخت بك لينك رايگان هستيد اينجا كليك كنيد تا شما را با آموزش تصويري ساخت بك لينك آشنا كنيم..

 

در آخر ، به دارندگان صفحات منابع دسترسي پيدا كنيد و از آنها بخواهيد كه تجارت شما را اضافه كنند.

 

اما فقط نپرس به آنها دليل قانع كننده اي بدهيد كه چرا بايد وقت خود را صرف افزودن شما به صفحه خود كنند. به اين فكر كنيد كه چگونه داشتن مشاغل شما در آن صفحه براي بازديدكنندگان آنها ارزشمند است.

 

در اينجا چند دليل بالقوه وجود دارد:

 

بهتر از رقيبي كه در صفحه ذكر شده است.

مشاغل محلي / خانوادگي (مردم عاشق حمايت از مشاغل محلي هستند) ؛

در يك منطقه خاص تخصص داشته باشيد (به عنوان مثال ، شايد رقيب شما همه چيز را چاپ كند ، در حالي كه شما در چاپ پوستر تخصص داريد).

گزينه جديد يا جايگزين محصول يا خدمات رقيب.

مطمئن نيستيد كه چگونه مي توانيد آدرس هاي ايميل اين افراد را پيدا كنيد يا "صعود" كنيد؟ اين و اين را بخوانيد.

 

در مورد ساخت پيوند صفحه منابع در اين ويدئو بيشتر بياموزيد:

 

 

 

 

2- از شركتهايي كه با آنها روابط فعلي داريد پيوند دريافت كنيد

به اين صفحه نگاه كنيد:

 

لينك تامين كنندهs

 

اين از يك مارك ميان وعده گياهخواران است. اين ليست و پيوند به همه سهامداران آنها است. اين صفحات "تأمين كنندگان" كاملاً رايج است. بنابراين اگر اتفاقاً كالاهاي شخص ثالث را سهام يا فروش مي كنيد ، اينها اهداف پيوند اصلي هستند.

 

اما اگر محصولات مارك هاي ديگر را سهام و فروش نكنيد ، چه مي كنيد؟

 

ساده. به دنبال صفحات مشابه "تأمين كنندگان" خود باشيد ، مانند اين صفحه كه مشتريان / مشتريان آنها را ليست مي كند ...

 

پيوندهاي مشتري

 

… يا اين يكي كه داراي توصيفات مشتري است

 

آنچه مشتريان مي گويند پيوند

 

من لزوماً در اينجا در مورد تامين كنندگان مواد اوليه صحبت نمي كنم. اين مي تواند هر مشاغل وابسته به تجارت شما باشد: حسابدار ، مشاور مالي ، چاپخانه يا شركت طراحي گرافيك و غيره

 

SIDENOTE مي توانيد ليست مناسبي از انواع مشاغل را كه بايد در نظر بگيريد در اينجا بيابيد.

بنابراين روند دريافت پيوند از اين افراد چگونه است؟

 

براي شروع ، بايد دو ليست تهيه كنيد:

 

مارك هاي موجود در سهام (در صورت وجود)

تأمين كنندگان شما - به عنوان مثال ، مشاغل / خدمات / محصولاتي كه استفاده مي كنيد

در اينجا به نظر مي رسد كه يك كافي شاپ فرضي چگونه است:

 

مشاغل وابسته

 

سپس بايد به طور مستقل با هر يك از اين دو ليست كنار بياييد.

 

براي سهامداران ، يكي يكي آنها را با استفاده از اپراتور زير در Google جستجو كنيد: site: brand.com intitle: "stockists" OR intitle: "Where to Buy"

 

اگر آنها يك صفحه مربوطه دارند ، بايد نتيجه اي مانند اين را ببينيد:

 

سهامداران

 

SIDENOTE قبل از دستيابي به صفحه ، ارزش بررسي دستي صفحه را دارد. همه صفحات "سهامداران" به سهامداران خود پيوند ندارند. برخي فقط آنها را ليست مي كنند.

براي مشاغلي كه از خدمات و محصولات شما استفاده مي كنيد ، همان كار را انجام دهيد اما در عوض با اين اپراتور انجام دهيد: سايت: Supply.com

 

در اينجا مثالي از يك نتيجه مرتبط وجود دارد:

 

مشتريان ما

 

سپس مي توانيد تماس بگيريد و درخواست كنيد به اين صفحات اضافه شويد.

 

از شركتهايي كه با آنها وابسته هستيد چنين صفحاتي را پيدا نمي كنيد؟ با استفاده از سايت: توصيف نامه تامين كننده.com ​​به دنبال صفحات توصيفات باشيد. اگر آنها يكي را داشته باشند ، تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه در تماس باشيد و براي آنها گواهي نامه خود را ارسال كنيد.

 

در اينجا يكي از موارد ارسال شده توسط Tim به Canny وجود دارد - برنامه بازخورد مشتري كه ما از آن استفاده مي كنيم و آن را دوست داريم:

 

گواهي كنسرو

 

در اينجا نه تنها پيوندي به ahrefs.com وجود دارد ، بلكه اين يك صفحه مستقل است كه كاملاً به ما اختصاص داده شده است. گواهي / داستان ما نيز كاملاً عميق است كه من را به يك نكته مهم ديگر مي رساند:

 

براي دريافت پيوند هرگز توصيفات جعلي نكنيد. اين سايه و غيراخلاقي است.

 

فقط درصورتيكه عاشقانه كاري كه انجام مي دهند را داشته باشيد ، بايد گواهي نامه را در اختيار شركت ها قرار دهيد.

 

  1. 3. "ذكرهاي پيوند نشده" را به پيوندها تبديل كنيد

گاهي اوقات افراد از تجارت شما نام مي برند اما نمي توانند به شما پيوند دهند.

 

اين اتفاق بيشتر از تصور شما مي افتد.

 

در اينجا يك مثال آورده شده است:

 

 

ذكر پيوند نشده Ahrefs

 

و يكي ديگر:

 

 

ذكر پيوندي از Ahrefs Content Explorer

 

اما اين فقط شركت هاي بزرگي مانند Ahrefs نيستند كه اين اتفاق مي افتد.

 

در اينجا يك ذكر غير پيوندي براي يك كافي شاپ كوچك در تورنتو ، كانادا ذكر شده است:

 

قهوه شام

 

مي بينيد كه اين وبلاگ نويس قهوه Dineen را ذكر مي كند. با اين وجود هيچ پيوندي وجود ندارد.

 

نااميد كننده است؟ قطعاً اما ذكرهاي پيوندي يكي از بهترين فرصت هاي ايجاد پيوند است كه احتمالاً پيدا خواهيد كرد.

 

به اين دليل كه اين افراد از قبل طرفداران تجارت شما هستند. آنها مي دانند شما چه مي كنيد. آنها كاري را كه شما انجام مي دهيد دوست دارند. آنها حتي از شما نام بردند. بنابراين جلب ارتباط آنها فروش ساده اي است.

 

شما فقط بايد دست دراز كنيد و با مهرباني از آنها بخواهيد كه "ذكر نام را كليك كنند".

 

س isال اين است كه در وهله اول چگونه مي توان نام هاي بدون پيوند را پيدا كرد؟

 

يكي از راه ها جستجو در Google براي مواردي مانند: intext: [نام تجاري شما] -yourdomain.com -twitter.com -facebook.com -pinterest.com -youtube.com است. اين بيشتر مكان هاي وب را نشان مي دهد كه نام تجاري شما را ذكر مي كند.

 

google نتايج جستجو را ذكر مي كند

 

سپس مي توانيد نتايج را به دنبال دستيابي نامهاي بدون پيوند ، غربال كنيد.

 

فقط كد منبع را براي هر صفحه مشاهده كنيد ، CMD + F — CTRL + F را در ويندوز بزنيد و yourdomain.com را جستجو كنيد. اگر جستجو نتيجه اي به دست نياورد ، اين يك ذكر بدون پيوند است.

 

مسئله در اينجا اين است كه اين فرآيند بسيار وقت گير است. بنابراين در اينجا يك راه سريعتر و آسان تر وجود دارد:

 

Explorer محتوا> نام تجاري خود را جستجو كنيد

 

dineen explorer محتواي قهوه

 

به Content Explorer به عنوان يك موتور جستجوي كوچك فكر كنيد. اين پايگاه داده با بيش از يك ميليارد صفحه وب را براي كساني كه هر كلمه كليدي يا عبارتي را ذكر مي كنند جستجو مي كند. در اين حالت ، اين نام تجاري شماست.

 

گام بعدي بررسي اين صفحات براي اشاره هاي بدون پيوند است.

 

براي خودكار كردن اين فرآيند ، مي توانيد گزارش كامل را از Content Explorer صادر كرده و از قابليت ويژگي جستجوي سفارشي در Screaming Frog براي بررسي پيوند هر صفحه به وب سايت خود استفاده كنيد. نحوه انجام اين كار را مي توانيد در اين ويدئو (يا در راهنماي كامل ذكر نامهاي پيوند داده شده ما) بياموزيد:

 

 

اما همانطور كه در اينجا روي كارايي و سرعت متمركز هستيم ، ميانبر استفاده از ويژگي "برجسته كردن دامنه هاي غير پيوندي" در Explorer محتوا براي برجسته سازي واقعي نتايج از وب سايت هايي است كه قبلاً هرگز با شما ارتباط برقرار نكرده اند.

 

دامنه پيوند داده شده برجسته شده است

 

توجه داشته باشيد كه اين مورد پيوندها را در سطح دامنه بررسي مي كند ، نه سطح صفحه وب. اين بدان معني است كه هر صفحه اي را كه ذكر نام پيوند داشته باشد برجسته نمي كند.

 

اما وجود دارددو دليل خوب كار كردن:

 

سريع است نيازي به صادرات گزارش و تراشيدن داده ها با استفاده از ابزارهاي شخص ثالث نيست.

بهترين فرصت ها را در اولويت قرار مي دهد. پيوندهايي از دامنه هاي ارجاع جديد (يعني وب سايت هايي كه هنوز به شما پيوند داده نشده اند) و ارزش آنها بيشتر از پيوندهاي اضافي سايت هايي است كه قبلاً به شما پيوند داده اند. اين همان چيزي است كه شما در Content Explorer مي بينيد.

سرانجام ، اين صفحات وب را به CSV صادر كنيد.

 

صادرات> صادرات كامل> كادر "فقط دامنه هاي بدون پيوند برجسته شده" را علامت بزنيد

 

صادرات فقط دامنه هاي برجسته

 

اكنون يك CSV پر از موارد ذكر شده بدون پيوند داريد.

 

ذكر نشده است

 

آدرس هاي ايميل آنها را پيدا كنيد. سپس تماس بگيريد و پيوند را درخواست كنيد.

 

اين يك ايميل ارتباطي است كه ما در گذشته با موفقيت براي انجام اين كار از آن استفاده كرده ايم

 

ارتباط غيرمستقيم با ايميل

 

… و در اينجا پاسخ به آن ايميل وجود دارد:

 

ايميل پاسخ تماس

 

مهم. آن ايميل در دسترس را كلمه به كلمه كپي نكنيد. آن را براي نيازهاي خاص خود سفارشي كنيد.

 

كه من را به يك نكته جالب مي رساند:

 

اين فقط ذكر نام پيوندي از نام تجاري شما نيست كه بايد مراقب آن باشيد. همچنين مي توانيد به دنبال ذكرهاي پيوند نشده باشيد:

 

محصولات مارك دار شما (به عنوان مثال ، iPhone ، Apple Watch ، iMac و غيره)

نمايندگان شركت (به عنوان مثال تيم كوك ، جوني آيو و غيره)

هر چيز ديگري كه مربوط به تجارت شما باشد (به عنوان مثال ، رويدادهاي مارك دار مانند WWDC)

بيشتر بياموزيد: يك راهنماي ساده براي تبديل نام تجاري (بدون پيوند) به پيوندها

 

  1. 4. در ليست هاي مربوط به بهترين x در y قرار بگيريد

در اينجا يكي از پست هايي است كه ما با استفاده از روش قبلي در Content Explorer پيدا كرديم:

 

بهترين صفحه قهوه

 

در اين پست قهوه Dineen ذكر شده است. اما اين يكي نمي كند:

 

اشاره نشده

 

يا اين يكي:

 

شام برجسته نيست

 

با اين كجا ميرم؟

 

ليست هاي x در y براي انواع مشاغل در انواع مكان ها وجود دارد. تضمين شده است كه ليست هاي مشابهي در طاقچه يا منطقه محلي شما وجود دارد.

 

بنابراين اگر قبلاً برجسته نبوده ايد ، چرا دست دراز نمي كنيد و نمي بينيد آيا آنها شما را اضافه مي كنند؟

 

اين دليل منطقي است:

 

شما مي دانيد كه آنها قبلاً به كاري كه تجارت شما انجام مي دهد علاقه مند هستند. تا آنجا كه آنها يك پست وبلاگ در مورد آن نوشته اند.

شما مي دانيد كه آنها يا از كسب و كار شما اطلاعي ندارند يا هنگام ايجاد آن پست شما را فراموش كرده اند.

اين همان چيزي است كه درخواست فروش را براي فروش آسان مي كند.

 

بنابراين به Google برويد و چيزي مانند اين را جستجو كنيد:

 

بهترين نوع كسب و كار - "نام تجاري شما"

 

با اين كار پست هاي "بهترين x" برمي گردد كه قبلاً از شما نام برده نشده است.

 

در اينجا نتايج بهترين قهوه در تورنتو - ناهار آمده است:

 

بهترين كافي شاپ ها

 

نتايج را جستجو كنيد و مطمئن شويد كه قبلاً در ليست نبوده ايد. با افراد مرتبط تماس بگيريد.

 

نكته حرفه اي

از Toolbar SEO Ahrefs استفاده كنيد تا با يك كليك تمام نتايج جستجوي Google را به CSV استخراج كنيد.

 

ahrefs دانلود نوار ابزار

 

اين همچنين شاخص هاي Ahrefs SEO (به عنوان مثال ، رتبه بندي دامنه ، رتبه بندي URL ، ترافيك) را در دامنه و سطح URL بارگيري مي كند. اين امر مرتب سازي و اولويت بندي چشم اندازها را آسان مي كند. من معمولاً براساس UR يا معيار سطح بازديد صفحه از بالا به پايين مرتب مي كنم. همچنين مي توانيد به رتبه بندي دامنه (DR) نگاهي بيندازيد.

 

اين يك فرصت عالي است كه من در 30 ثانيه براي قهوه Dineen پيدا كردم:

 

شام فرصت قهوه

 

مي بينيد كه در اين پست 23 كافي شاپ ذكر شده است كه هيچ يك از آنها قهوه Dineen نيست.

 

علاوه بر اين ، نوارابزار Ahrefs 'SEO Tool گزارش مي دهد كه اين صفحه در دامنه DR56 است و URL حداقل مقداري ترافيك جستجوي ارگانيك به دست مي آورد. كامل.

 

اما اين مايه اصلي كيك است: اين ليست اخيراً به روز شده است. در پايين صفحه چنين گفته شده است. و حتي به ما مي گويد كه چه كسي مسئول بروزرساني آن است.

 

به روز شده توسط

 

بينگو! اكنون مي توانيم دراز كنيم.

 

يك ترفند ديگر جستجوي وب سايت هايي است كه مشاغل رقيب را مرور كرده اند.

 

در اينجا يك اپراتور جستجو وجود دارد كه مي توانيد براي آن استفاده كنيد:

 

عنوان تجاري رقابت: نام تجاري: "نام كسب و كار شما"

 

يا مي توانيد دامنه وب سايت رقيب را در Ahrefs ’Site Explorer جايگذاري كنيد ، سپس در گزارش بك لينك ها به دنبال بررسي باشيد.

 

بررسي كاوشگر سايت

 

در اينجا اين تفكر وجود دارد كه اگر آنها مشاغل مشابهي را مرور كرده اند ، ممكن است علاقه مند باشند كه تجارت شما را نيز بررسي كنند. يا حداقل محصولات يا خدمات خود را امتحان كنيد.

 

5- به دنبال صفحاتي باشيد كه چندين رقبا را ذكر كرده اند ... اما شما نيستيد

نگاهي به اين پست بيندازيد:

 

ارزانترين سرويس بازاريابي از طريق ايميل

 

اين در مورد ارزانترين خدمات بازاريابي از طريق ايميل در سال 2018 صحبت مي كند.

 

اكنون من از تجربه مي دانم كه MailChimp كاملاً كم هزينه خدمات بازاريابي از طريق ايميل است. با اين حال MailChimp در اين پست ذكر نشده است. MailerLite يا MoonMail نيز دو ابزار رايگان براي بازاريابي ايميل نيست.

 

اين چيزي است كه من در آن قرار مي گيرم ...

 

اگر مي توانيد وب سايت هايي پيدا كنيد كه از رقباي متعددي نام ببرند (اما نه شما) ، ممكن است منطقي باشد كه با آنها تماس بگيريد و آنها را به نام تجاري خود معرفي كنيد. با اين كار ، حتي ممكن است بتوانيد آنها را متقاعد كنيد كه تجارت شما را به آن صفحه اضافه كنند.

 

بنابراين چگونه صفحات مربوطه را پيدا مي كنيد؟

 

براي شروع ، ليستي از 3-5 بزرگترين رقبا تهيه كنيد.

 

در اينجا به نظر مي رسد كه براي يك سرويس بازاريابي از طريق ايميل چگونه است:

 

ActiveCampaign

ConvertKit

قطره قطره

اوبر

اكنون اين مورد را در Google تايپ كنيد:

 

("COMPETITOR1" و COMPETITOR2) - متن: "YOUR BRAND" شما - سايت: Competitor1.com - سايت: Competitor2.com - عنوان: Competitor1 - عنوان: Competitor2

 

شما shoulچيزي شبيه به اين مي بينم:

 

رقباي نتايج جستجوي گوگل

 

صدها صفحه وجود دارد كه به ActiveCampaign و ConvertKit اشاره دارند اما MailChimp را ذكر نمي كنند.

 

SIDENOTE براي چندين تركيب مختلف رقبا ، بايد چندين جستجو انجام دهيد. به عنوان مثال ، رقباي 1 + 2 را با رقباي 3 + 4 و غيره جايگزين كنيد.

سپس بايد نتايج جستجو را به CSV صادر كنيد. براي اين منظور مي توانيد از نوار ابزار جستجوگرهاي Ahrefs استفاده كنيد.

 

صادرات نتايج گوگل

 

كه نتايج را در كنار معيارهاي سنجي Ahrefs مانند ترافيك ارگانيك ، UR و غيره بارگيري مي كند. سپس مي توانيد بر اساس آن معيارها مرتب سازي و فيلتر كنيد تا بهترين فرصت هاي پيوند را در اولويت قرار دهيد.

 

با اين حال ، نكته منفي استفاده از Google اين است كه شما مي توانيد همزمان فقط صد نتيجه صادر كنيد.

 

بنابراين يك گزينه ديگر استفاده از Ahrefs Content Explorer به جاي آن است. فقط جستجو كنيد:

 

("COMPETITOR1" و COMPETITOR2) - "برند شما" -سايت: Competitor1.com -site: Competitor2.com-عنوان: Competitor1-عنوان: Competitor2

 

شما بايد چيزي شبيه به اين را ببينيد:

 

بازاريابي ايميلي اكسپلورر محتوا

 

در اينجا ، در 90 صفحه وب از ActiveCampaign و ConvertKit نام برده شده است اما MailChimp ذكر نشده است.

 

مي توانيد نتايج را در اكسپلورر محتوا بدون صادرات مرتب و فيلتر كنيد.

 

از هر ابزاري كه استفاده مي كنيد ، آخرين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه نتايج را غربال كنيد. سعي كنيد بفهميد كه چرا آنها از رقيب شما نام بردند اما از شما. اين امر معمولاً به يكي از اين دلايل خواهد بود:

 

آنها با تجارت يا نام تجاري شما آشنا نيستند.

آنها محصول يا خدمات رقيب را ترجيح مي دهند.

آنها در حال ليست شركتهايي هستند كه كاري را انجام مي دهند كه شما انجام مي دهيد (اما ذكر نام تجاري شما از آنها غافل مي شود)

آنها به كاري كه رقيب شما انجام داده است ، ارجاع مي دهند (به عنوان مثال ، رويداد با خبر ، لينك بايت و غيره)

از آنجا كه اين راهنما به ايجاد بك لينك سريع متمركز است ، بهترين شرط شما اين است كه به جستجوي مقالاتي بپردازيد كه تجارت شما بتواند به سرعت و به راحتي به آن اضافه شود ، مانند ليست هاي مربوطه

 

ليستول

 

… و راهنماها:

 

راهنما

 

سپس مي توانيد با چيزي مانند اين تماس بگيريد:

 

"سلام [NAME] ،

 

جاش اينجا از اهرفس

 

آيا دليلي وجود دارد كه شما هر دو [رقيب 1] و [رقيب 2] را در [عنوان موضوع ارسال پست را اينجا بنويسيد] ذكر كنيد اما از [شغل خود] استفاده نكنيد؟

 

فقط كنجكاو هستم ... به هر دليلي كه باشد ، من در واقع به نوعي هيجان زده ام كه شما ما را در ليست خود قرار نداده ايد زيرا به من فرصتي مي دهد تا در مورد محصول / مارك / شركت عالي ما كه فكر مي كنم دوست داشته باشيد براي شما بگويم زيرا خوب]

 

فرصتي داريد كه ما را به آن پست اضافه كنيد؟

 

به سلامتي،

 

جاش "

 

اين كلمه به كلمه را كپي نكنيد اين تنبل است هميشه چرخش منحصر به فرد خود را به ايميل هاي تبليغاتي اضافه كنيد.

 

  1. دريافت پيوندهاي انجمن (بله ، واقعاً)

در اينجا لينك انجمن به نظر مي رسد:

 

لينك انجمن

 

بدست آوردن اينها آسان است. شما براي يك انجمن ثبت نام مي كنيد ، موضوعات مرتبط را پيدا مي كنيد ، و يك نظر ارزشمند درباره موضوع ارسال مي كنيد. اين داستان با سايت هاي پرسش و پاسخ مانند Quora يكسان است.

 

مشكل؟ اينها تقريباً هميشه پيوندهاي "nofollow" هستند كه از PageRank عبور نمي كنند.

 

بنابراين بگذاريد شما را با يك ترفند سريع آشنا كنم:

 

Explorer سايت> وارد يك دامنه رقيب> Backlinks> فيلتر براي پيوندهاي "dofollow"> فيلتر براي پيوندها از "تابلوهاي پيام"

 

اين به شما پيوندهاي "dofollow" از طريق انجمن ها را به تمام رقبا نشان مي دهد.

 

پيوندهاي انجمن كاوشگر سايت

 

با همين انجمن ها ثبت نام كنيد. يك موضوع مرتبط پيدا كنيد. نظر ارزشمندي بگذاريد

 

در اينجا بايد به دو نكته مهم توجه كرد:

 

اين پيوندها بسيار اندك است: اكثر تالارها به طور پيش فرض تمام پيوندهاي خود را "nofollow" نمي كنند. رقبا ممكن است بسياري از اين پيوندها را براي تكرار شما نداشته باشند.

چنين پيوندهايي اغلب ناخواسته هستند: در اين مورد بسيار مراقب باشيد. همه را تكرار نكنيد بدون اينكه ابتدا دقت لازم را انجام دهيد. اگر تالار گفتمان يا موضوع هرزنامه به نظر مي رسد (كه معمول است) ، آن را فراموش كنيد.

هنوز ، به اندازه كافي رقبا را به سايت Explorer بيندازيد ، و در آخر بايد حداقل تعداد اندكي لينك به راحتي قابل تكرار داشته باشيد كه مي توانيد امروز بسازيد. اما يك بار كه اين فرصت ها را خسته كرديد ، چه مي كنيد؟

 

مي ترسم دوباره به فرصت هاي "nofollow" برگردد.

 

برخلاف تصور عمومي ، چنين پيوندهايي بد نيستند. اگر بك لينك سريع مي خواهيد ، نبايد از آنها غفلت كنيد.

 

اما اين چيزي است:

 

تقريباً به همان زمان زمان نياز است تا نظر دقيق در مورد هر موضوع مرتبط را ارائه دهيد. پس چرا گذاشتن نظر در مورد موضوعاتي كه بازديد بالايي دارند ، اولويت قرار نمي دهند؟

 

اين امر نه تنها منطقي بودن تجارت را به همراه دارد (كره چشم بيشتر = تجارت بيشتر) ، بلكه از منظر ايجاد پيوند نيز منطقي است زيرا بيشتر كره چشم معمولاً به پيوندهاي بيشتري منجر مي شود.

 

به اين شكل فكر كنيد:

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۵:۵۸ ] [ محمد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی