وبلاگ آموزشي در زمينه كسب وكار اينترنتي و موفقيت
آموزش كسب و كار اينترنتي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چگونه مي توان با 40 ايده برتر برتر درآمد جدي كسب كرد

من فكر مي كنم اگر من بگويم كه امروزه كسب درآمد به روش ثابت و قانوني بسيار سخت است با من موافقت خواهيد كرد ... يا من اشتباه مي كنم؟

در اين مقاله من به شما ياد خواهم داد كه چگونه به طور آنلاين و حتي بدون كار كردن با توضيح بدون بهترين رازها بهترين ايده ها براي كسب درآمد در سال 2020 را كه تقريباً 11 سال است بطور مداوم از آنها استفاده مي كنم ، درآمد جدي كسب كنيد.

 

به طور خلاصه: اگر در انتهاي مقاله حداقل 1 استراتژي موفق در زمينه پول سازي مناسب خود پيدا نكرده ايد ، به اين معني است كه شما واقعاً نمي خواهيد پول در بياوريد يا وضعيت مالي خود را بهبود ببخشيد!

 

اماده اي؟ بيا شروع كنيم!

 

حتماً مي دانيد كه در حقيقت راز كسب درآمد آسان در سال 2020 ، ايجاد شغل يا داشتن شغل پردرآمد نيست و حتي نيازي به ايده قرن نيز نداريد ، بلكه فقط بايد درآمد ماهانه بسيار كمي (حتي مبالغي را كه ممكن است به نظر برسد) ايجاد كنيد. بي ربط) و اين باعث مي شود شما حتي در حين انجام كار ديگري درآمد كسب كنيد. در اين صفحه من در مورد چگونگي ساخت امپراتوري خود با پيروي از اين روش صحبت مي كنم.

 

(من قبلاً به شما گفتم كه ايده شماره 27 بسيار آسان است اما من يك ماه پيش آن را امتحان كردم و هنوز هم در سال 2020 عالي عمل مي كند!)

 

40 ايده براي كسب درآمد جدي در اينترنت يا كسب درآمد از خانه

(و نه تنها)

در اين صفحه ، 40 ايده از ايده پردازي را پيدا خواهيد كرد ، اما موضوع بسيار گسترده اي است كه در يك صفحه نمي توان آن را خسته كرد. به همين دليل ، هر از گاهي ، پيوندهاي عميقي به ساير مقالات وبلاگ خواهيد يافت كه به شما اطلاعات عميق تري در مورد روش درآمدي كه مي خوانيد ، مي دهد.

اگر به دنبال ايده هاي كسب درآمد هستيد حتما اينجا كليك كنيد شما را با ايده هاي درآمد اينترنتي آشنا كنيم

 

بياييد شروع كنيم تا بفهميم كه چگونه امروزه پول در مي آوريم.

 

 

 

ما تصميم گرفتيم اين ايده ها را در 3 گروه قرار دهيم:

 

ايده هايي كه در دسترس همه است: زنان خانه دار ، خانه دار ، بيكار ، مستمري بگيران و بچه ها و افرادي كه بلافاصله درآمد كسب مي كنند (در طي 1-2 روز)

ايده هايي براي كسب درآمد در دراز مدت و بلند مدت و ايجاد درآمد خودكار (طي چند ماه)

ايده هاي مجله اي كه هنوز "معتبر هستند اما كاربرد آنها دشوار است" ؛ منظور من اين نيست كه معتبر نيستند يا در دسترس تعداد معدودي هستند ، بلكه به فداكاري هاي بيشتري نسبت به ساير ايده هاي ساده تر ، به عنوان مثال تغيير مكان يا تغيير در سبك زندگي فرد ، احتياج دارند.

اگر هدف شما كشف برخي از روش هاي كسب سريع پول نيست اما به دنبال روش هاي هدفمند در مورد چگونگي كسب درآمد واقعي يا چگونگي ثروتمند شدن هستيد ، مي توانيد بخشهاي ديگر وبلاگ و راهنماهاي پيشنهادي را در ستون سمت راست بخوانيد. .

 

براي شروع افزايش درآمد ، قطعاً نكته شماره 1 را فراموش نكنيد:

 

 

 

1 - مرحله 1: بياموزيد كه چگونه با طرز فكر شخصي كه واقعاً ثروتمند شده است ، ثروتمند شويد

اگر مي خواهيد ياد بگيريد چگونه پول در بياوريد و ثروتمند شويد و در عين حال بيشترين شانس موفقيت را داريد ، بايد بدانيد كه افراد موفق چگونه فكر مي كنند و ديدگاه هاي خود را اتخاذ مي كنند.

 

اصول اقتصاد "واقعي" را مطالعه كنيد و بياموزيد كه چگونه به دنياي كار يا كارآفريني نزديك شويد تا به طور مداوم از فشار يا ضربات كم رقبا رنج نبريد. كتابهاي توصيه شده را در زير بخوانيد و با استفاده از مفاهيمي كه هر يك از آنها توضيح مي دهد ، اين فرصت را خواهيد داشت كه هر نوع ابتكاري را كه مي خواهم انجام دهم برداريد:

 

 

 

[در اينجا از نظر اهميت ، از بين 30 بهترين كتاب در زمينه تجارت در حال حاضر در گردش انتخاب شده اند]

 

"بزرگراه به سوي ثروت" - كتاب را نبايد فراموش كرد به ويژه براي كساني كه قبلاً كتاب هاي ديگري در زمينه اقتصاد / كارآفريني خوانده اند اما هنوز قفل وضعيت خود را باز نكرده اند. اين كتاب به روشي دلپذير و آسان براي درك (با استفاده از استعاره و مقايسه به جاي اصطلاحات پرهيز گرفته شده از متون اقتصاد) توضيح مي دهد كه چگونه دنياي تجارت كار مي كند و كليد خواندن صحيح را براي دسترسي به مديريت كار و پول به بهترين روش به شما مي دهد : رفتن از بيكار به كارمند ، از كارمند به كارآفرين و از كارآفرين به شخصي كه با حقوق بازنشستگي زندگي مي كند. مي توانيد آن را در اين صفحه پيدا كنيد [اينجا را كليك كنيد]

"پدر ثروتمند پدر بيچاره" - كتاب عالي است كه همه كساني كه مي خواهند بدانند چگونه مي توانند درآمد كسب كنند بايد آن را بخوانند. نوشته شده توسط رابرت كيوساكي ، يكي از بزرگترين كارآفرينان جهان كه از فقر كامل به ثروت چند ده ميليون دلاري رسيده است. صرف نظر از اينكه اهداف درآمد شما چقدر بزرگ است ، اين كتاب به شما كمك مي كند ، و به شما اجازه مي دهد تا بفهميد چه عواملي مانع پيشرفت شما در مسير پيشرفت شما مي شود و چگونه مي توانيد به روش صحيح آنها را برطرف كنيد. مي توانيد آن را در اين صفحه پيدا كنيد [اينجا را كليك كنيد]

"بزرگ فكر كن و به جهنم برو" - وقتي من براي اولين بار اين كتاب را توصيه كردم ، دونالد ترامپ هنوز رئيس جمهور ايالات متحده نبود! در اين متن خواهيد فهميد كه او چگونه هر بار از ناكامي هاي فاجعه بار ، پول خود را افزايش مي دهد اما باعث مهارت و غرق شدگي او مي شود. يكي از من

كتاب هاي مورد علاقه از همه. مي توانيد آن را در اين صفحه پيدا كنيد [اينجا را كليك كنيد]

بياييد با انتخاب ايده هايي در مورد نحوه كسب درآمد "مناسب براي همه" شروع كنيم

بعد از ديدن كتابهاي پشت سر هر مسير رشد اقتصادي ، در زير ، به جاي آن ، ايده هايي براي كسب درآمد پيدا خواهيد كرد كه مي توانيد طي چند روز آنها را اجرا كنيد و با كارهايي كه امروز مي توانيد كسب درآمد كنيد ، و زمينه هاي موجود در كه قبلاً صلاحيت آن را داريد. يكي از معتبرترين فرصت هاي امروزي بدون شك تجارت آنلاين است (به شرطي كه فرصت ها را با دقت انتخاب كرده و از كلاهبرداري دور شويد) خصوصاً اگر از طريق سيستم عامل هاي رايگان همانطور كه در اين صفحه توضيح داده شده است انجام شود.

 

پيوندهاي بيشتر

 

قبل از عملي كردن هر يك از ايده هاي ذكر شده در زير ، من توصيه مي كنم كه مطمئن شويد كه به اندازه كافي در مورد قوانين موجود مطلع هستيد و هيچ مقررات قانوني و مالياتي را نقض نمي كنيد ، حتي كمتر "غيرقانوني" كار كنيد!

 

2 - سگ نشين را انجام دهيد

چگونه مي توان با احساسات خود درآمد كسب كرد؟ اگر حيوانات را دوست داريد ، بخشي كه به معناي واقعي منفجر مي شود مربوط به دنياي حيوانات است: سگ ، گربه و غيره ، زيرا امروزه بسياري از مردم خرگوش ، طوطي ، ماهي و ... نيز دارند كه بايد از آنها مراقبت كنند!

 

از آنجا كه ريتم هاي زندگي مدرن اجازه نمي دهد دائماً در خانه (يا در هر صورت در مجاورت خانه) باشيد ، بسياري از افراد قادر نيستند سگ خود را بيش از يك بار در روز براي پياده روي بيرون ببرند. به همين دليل آنها به طور فزاينده اي به سگ نشيناني متوسل مي شوند كه آنها را براي پياده روي بيرون مي آورند و با تغذيه و تميز كردن آنها چند ساعت در روز از آنها مراقبت مي كنند.

 

 

 

نرخ ها با نرخ هاي حدود 10 يورو در ساعت محتاطانه هستند.

 

 

 

علاوه بر اين ، اين نوع فعاليت ها بايد در دوران تعطيلات مورد توجه قرار گيرند ، همانطور كه در تعطيلات است كه افراد و خانواده ها قادر به پيروي از حيوانات خانگي خود نيستند و بهترين فرصت ها براي كسب درآمد وجود دارد.

 

شايد براي شما جالب باشد مقاله: كار جدي از خانه: چند نكته

 

- - -

 

3 - يك برنامه را بارگيري كنيد و به يك خريدار رمز و راز تبديل شويد: با مراجعه به مغازه هاي شهر خود درآمد كسب كنيد

شركت هاي بزرگ و حق راي دادن به شخصي احتياج دارند كه به مشتري ناشناس فروشگاه هاي خود تبديل مي شود تا بفهمد آيا صاحب فروشگاه واحد محصولات آنها را به درستي نمايش داده است يا آنها را به روش صحيح پيشنهاد مي كند.

 

 

نمونه عكس درخواست شده از خريدار رمز و راز: ساعات كار

 

درآمد خيلي بالايي نيست اما يك كار ساده ساده است و براي همه ، حتي كودكان و حتي اگر مهارت نداريد ، آزاد است.

 

شما فقط بايد به مغازه هاي ذكر شده برويد ، به دنبال محصولات يا مارك مشخص شده در درخواست بگرديد و ببينيد كه مغازه دار چگونه آنها را به نمايش گذاشته است ، اگر آنها در يك مكان تميز و برجسته هستند و جنبه هاي ديگري كه هر از گاهي به شما اطلاع داده مي شود.

 

 

 

اين شغل شامل مراجعه به مغازه هاي مشخص شده و كسب درآمد از طريق تظاهر به مشتري بودن و بدون اين كه كارمندان فروشگاه هدف واقعي را بفهمند. پس از حضور در سايت ، بايد به عناصر نشان داده شده توسط شركت مشتري توجه كنيد و بدانيد كه چگونه شرايط را به خاطر بسپاريد يا عكس بگيريد.

 

براي انجام اين كار به چه مواردي نياز داريد؟ فقط يك گوشي هوشمند و يك برنامه رايگان ...

 

شما مي توانيد پيشنهادات شغلي متعددي را به عنوان Mystery Shopper در اين صفحه Linkedin بيابيد: https://www.linkedin.com/jobs/mystery-shopper-offerte-di-lavoro/

 

4- اتاقي را در خانه يا حياط خود به عنوان جاي پارك اجاره كنيد

هرگز مانند امروز خانه ها و آپارتمان ها در فضاها و محيط ها كاهش نيافته اند تا به اقتصادي ترين حد ممكن برسند. به همين دليل ، خانواده ها اغلب خود را در معرض مشكل مي دانند ، و نمي دانند كجا برخي از وسايل را ذخيره كنند يا ماشين را كجا پارك كنند.

 

اگر يك خانه نسبتاً بزرگ يا فضايي داريد كه مي تواند به عنوان پاركينگ مورد استفاده قرار گيرد ، با اجاره آن به كساني كه آن را ندارند ، درآمد كسب كنيد!

 

حتي اگر براي شما چيزي باشد كه شما نمي دانيد چگونه از آن بهره برداري كنيد و ارزش كمي براي آن قائل هستيد ، براي كساني كه به آن احتياج دارند چيزي واقعاً مفيد است و به راحتي افرادي را پيدا خواهيد كرد كه بخواهند از اين طريق به شما پول خوبي بپردازند.

 

5- موارد مورد استفاده را براي فروش مجدد آنها با قيمت بالاتر ارتقا دهيد

غالباً افراد برخي از اشيا old قديمي را كه در انبار يا اتاق زير شيرواني دارند فروخته و يا حتي به آنها مي دهند تنها با هدف خلاص شدن از شر آنها. آنها تا وقتي خانه را از اين آشغال هاي قديمي پاك مي كنند برايشان مهم نيست كه چه مقدار مي گيرند. آنها خوشحال خواهند شد و شما مي توانيد به راحتي درآمد كسب كنيد.

 

به اين ترتيب ، مي توانيد اشيا، ، ابزارها ، ابزارها را با هزينه اي كاملاً كمتر از ارزش واقعي بازار ، به راحتي بگيريد. بعلاوه ، وقتي آنها را گرفتيد ، هميشه مي توانيد با كمي تميز كردن ، رنگ آميزي يا كمي تزئين ، آنها را اصلاح كنيد و ارزش آنها را بيشتر كنيد.

 

 

 

در اين مرحله مي توانيد آنها را در سايت هاي تبليغاتي دست دوم رايگان بفروشيد و خود بدانيد كه چگونه مي توانيد با خريد يك كالاي قديمي براي خود درآمد كسب كنيد كتاب هاي مورد علاقه از همه. مي توانيد آن را در اين صفحه پيدا كنيد [اينجا را كليك كنيد]

بياييد با انتخاب ايده هايي در مورد نحوه كسب درآمد "مناسب براي همه" شروع كنيم

بعد از ديدن كتابهاي پشت سر هر مسير رشد اقتصادي ، در زير ، به جاي آن ، ايده هايي براي كسب درآمد پيدا خواهيد كرد كه مي توانيد طي چند روز آنها را اجرا كنيد و با كارهايي كه امروز مي توانيد كسب درآمد كنيد ، و زمينه هاي موجود در كه قبلاً صلاحيت آن را داريد. يكي از معتبرترين فرصت هاي امروزي بدون شك تجارت آنلاين است (به شرطي كه فرصت ها را با دقت انتخاب كرده و از كلاهبرداري دور شويد) خصوصاً اگر از طريق سيستم عامل هاي رايگان همانطور كه در اين صفحه توضيح داده شده است انجام شود.

 

پيوندهاي بيشتر

 

قبل از عملي كردن هر يك از ايده هاي ذكر شده در زير ، من توصيه مي كنم كه مطمئن شويد كه به اندازه كافي در مورد قوانين موجود مطلع هستيد و هيچ مقررات قانوني و مالياتي را نقض نمي كنيد ، حتي كمتر "غيرقانوني" كار كنيد!

 

2 - سگ نشين را انجام دهيد

چگونه مي توان با احساسات خود درآمد كسب كرد؟ اگر حيوانات را دوست داريد ، بخشي كه به معناي واقعي منفجر مي شود مربوط به دنياي حيوانات است: سگ ، گربه و غيره ، زيرا امروزه بسياري از مردم خرگوش ، طوطي ، ماهي و ... نيز دارند كه بايد از آنها مراقبت كنند!

 

از آنجا كه ريتم هاي زندگي مدرن اجازه نمي دهد دائماً در خانه (يا در هر صورت در مجاورت خانه) باشيد ، بسياري از افراد قادر نيستند سگ خود را بيش از يك بار در روز براي پياده روي بيرون ببرند. به همين دليل آنها به طور فزاينده اي به سگ نشيناني متوسل مي شوند كه آنها را براي پياده روي بيرون مي آورند و با تغذيه و تميز كردن آنها چند ساعت در روز از آنها مراقبت مي كنند.

 

 

 

نرخ ها با نرخ هاي حدود 10 يورو در ساعت محتاطانه هستند.

 

 

 

علاوه بر اين ، اين نوع فعاليت ها بايد در دوران تعطيلات مورد توجه قرار گيرند ، همانطور كه در تعطيلات است كه افراد و خانواده ها قادر به پيروي از حيوانات خانگي خود نيستند و بهترين فرصت ها براي كسب درآمد وجود دارد.

 

شايد براي شما جالب باشد مقاله: كار جدي از خانه: چند نكته

 

- - -

 

3 - يك برنامه را بارگيري كنيد و به يك خريدار رمز و راز تبديل شويد: با مراجعه به مغازه هاي شهر خود درآمد كسب كنيد

شركت هاي بزرگ و حق راي دادن به شخصي احتياج دارند كه به مشتري ناشناس فروشگاه هاي خود تبديل مي شود تا بفهمد آيا صاحب فروشگاه واحد محصولات آنها را به درستي نمايش داده است يا آنها را به روش صحيح پيشنهاد مي كند.

 

 

نمونه عكس درخواست شده از خريدار رمز و راز: ساعات كار

 

درآمد خيلي بالايي نيست اما يك كار ساده ساده است و براي همه ، حتي كودكان و حتي اگر مهارت نداريد ، آزاد است.

 

شما فقط بايد به مغازه هاي ذكر شده برويد ، به دنبال محصولات يا مارك مشخص شده در درخواست بگرديد و ببينيد كه مغازه دار چگونه آنها را به نمايش گذاشته است ، اگر آنها در يك مكان تميز و برجسته هستند و جنبه هاي ديگري كه هر از گاهي به شما اطلاع داده مي شود.

 

 

 

اين شغل شامل مراجعه به مغازه هاي مشخص شده و كسب درآمد از طريق تظاهر به مشتري بودن و بدون اين كه كارمندان فروشگاه هدف واقعي را بفهمند. پس از حضور در سايت ، بايد به عناصر نشان داده شده توسط شركت مشتري توجه كنيد و بدانيد كه چگونه شرايط را به خاطر بسپاريد يا عكس بگيريد.

 

براي انجام اين كار به چه مواردي نياز داريد؟ فقط يك گوشي هوشمند و يك برنامه رايگان ...

 

شما مي توانيد پيشنهادات شغلي متعددي را به عنوان Mystery Shopper در اين صفحه Linkedin بيابيد: https://www.linkedin.com/jobs/mystery-shopper-offerte-di-lavoro/

 

4- اتاقي را در خانه يا حياط خود به عنوان جاي پارك اجاره كنيد

هرگز مانند امروز خانه ها و آپارتمان ها در فضاها و محيط ها كاهش نيافته اند تا به اقتصادي ترين حد ممكن برسند. به همين دليل ، خانواده ها اغلب خود را در معرض مشكل مي دانند ، و نمي دانند كجا برخي از وسايل را ذخيره كنند يا ماشين را كجا پارك كنند.

 

اگر يك خانه نسبتاً بزرگ يا فضايي داريد كه مي تواند به عنوان پاركينگ مورد استفاده قرار گيرد ، با اجاره آن به كساني كه آن را ندارند ، درآمد كسب كنيد!

 

حتي اگر براي شما چيزي باشد كه شما نمي دانيد چگونه از آن بهره برداري كنيد و ارزش كمي براي آن قائل هستيد ، براي كساني كه به آن احتياج دارند چيزي واقعاً مفيد است و به راحتي افرادي را پيدا خواهيد كرد كه بخواهند از اين طريق به شما پول خوبي بپردازند.

 

5- موارد مورد استفاده را براي فروش مجدد آنها با قيمت بالاتر ارتقا دهيد

غالباً افراد برخي از اشيا old قديمي را كه در انبار يا اتاق زير شيرواني دارند فروخته و يا حتي به آنها مي دهند تنها با هدف خلاص شدن از شر آنها. آنها تا وقتي خانه را از اين آشغال هاي قديمي پاك مي كنند برايشان مهم نيست كه چه مقدار مي گيرند. آنها خوشحال خواهند شد و شما مي توانيد به راحتي درآمد كسب كنيد.

 

به اين ترتيب ، مي توانيد اشيا، ، ابزارها ، ابزارها را با هزينه اي كاملاً كمتر از ارزش واقعي بازار ، به راحتي بگيريد. بعلاوه ، وقتي آنها را گرفتيد ، هميشه مي توانيد با كمي تميز كردن ، رنگ آميزي يا كمي تزئين ، آنها را اصلاح كنيد و ارزش آنها را بيشتر كنيد.

 

 

 

در اين مرحله مي توانيد آنها را در سايت هاي تبليغاتي دست دوم رايگان بفروشيد و خود بدانيد كه چگونه مي توانيد با خريد يك كالاي قديمي براي خود درآمد كسب كنيد

 

منبع

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۳۱:۲۹ ] [ محمد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی