وبلاگ آموزشي در زمينه كسب وكار اينترنتي و موفقيت
آموزش كسب و كار اينترنتي
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

4. خود كتابي در آمازون منتشر كنيد
آيا تا به حال به نوشتن كتاب فكر كرده ايد ، اما نمي دانيد از كجا شروع كنيد؟ همه مزخرفات انتشار ، ويرايش و قالب بندي ، بازاريابي و غيره؟

با آمازون مي توانيد خيلي راحت كتاب خود را منتشر كنيد و واقعاً از اين طريق درآمد كسب كنيد. برخي از راهنماهاي ساده و ارزان قيمت براي كمك به شما در نوشتن كتاب خود و همچنين درآمدزايي آن وجود دارد.

اين سس مخفي است: اگر در هفته اول بتوانيد كتاب خود را راه اندازي كنيد و چند صد فروش داشته باشيد ، آمازون اين كار را انجام مي دهد و شروع به تبليغ آن براي شما مي كند. به اين ترتيب مي توانيد از اين طريق مقداري پول واقعي بدست آوريد. در واقع آسان تر از آن است كه به نظر مي رسد ، اما ما در عرض يك دقيقه به آن خواهيم رسيد.

در اينجا چند نكته براي نوشتن كتاب آورده شده است: يكي از روش هاي كسب درآمد اينترنتي همكاري در فروش است كه ميتوانيد اين مدل كسب درآمد اينترنتي را از اينجا ياد بگيريد.

با ارائه نظرسنجي به دوستان ، ليست ايميل و / يا سايت هاي نظرسنجي مانند PickFu ، كتاب را معتبر ارزيابي كنيد. با اعتبار سنجي ايده خود قبل از نوشتن كتاب ، احتمال افرادي كه مايل به خريد كتاب شما هستند را بهبود مي بخشيد (و با نوشتن آن وقت خود را تلف نمي كنيد).
طرح كلي ايجاد كنيد و در صورت امكان به آن پايبند باشيد. يك نمونه سايت موفق نقد و بررسي كالا سايت هميار خريد از كه از اينجا ميتوانيد سايت هميار خريد را مشاهده كنيد
حداقل 30 دقيقه تا يك ساعت در روز را براي نوشتن اختصاص دهيد.
كتاب را مطابق با استانداردهاي آمازون قالب بندي كنيد.
پس از نوشتن و قالب بندي كتاب ، مي توانيد به سايت KDP.amazon.com مراجعه كنيد. با حساب آمازون خود وارد شويد ، سپس در بخش "ايجاد يك عنوان جديد" ، "كتاب الكترونيكي Kindle" را انتخاب كنيد.

در اينجا يك استراتژي خوب براي هفته عرضه كتاب شما وجود دارد (براي كسب بيش از 100 فروش):

براي هفته اول قيمت را 99 سنت تعيين كنيد.
تبليغات 99 درصدي را با سايت هايي مانند Buck Books و Robin Reads اجرا كنيد.
گزيده اي از كتاب را در زير ويرايش مربوطه ارسال كنيد و در پايان آن را به صفحه كتاب خود پيوند دهيد.
در طول هفته انتشار 1-2 پست مهمان ارسال كنيد كه به صفحه كتاب شما پيوند دارند.
ليست ايميل خود را چندين بار انفجار دهيد.
اميدوارم كه در پايان هفته ، كتاب شما 5000 يا 10 هزار رتبه برتر كلي را بدست آورده باشد. از آنجا قيمت را به 2.99 دلار برسانيد و هر چند روز يك بار به افزايش قيمت 1 دلار ادامه دهيد تا فروش متوقف شود (سپس آن را يك دلار پايين بياوريد). اين به شما قيمت بهينه كتاب شما را مي گويد.
(در اينجا يك مطالعه موردي از كتاب است كه از اين استراتژي براي راه اندازي موفقيت آميز و به طور مداوم درآمد 3 $ 4K در ماه سود مي برد).

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۱:۲۴ ] [ محمد ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی